Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Bloemenveld XL Nijmegen

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Fenikshof 5
6541 RW Nijmegen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Bloemenveld XL in Nijmegen

Detailhandel in bloemen, rouwwerk, cadeauartikelen, woninginrichting en groothandel

Onze bezoekers over Bloemenveld XL in Nijmegen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.9/10
    (11 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.4/10
    (5 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.2/10
    (3 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.2/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Bloemenveld XL in Nijmegen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prachtig bos bloemen is binnen 2 uren bezorgd. Dochter in quarantaine weer wat opgefleurd.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Voor de uitvaart van mijn moeder wilde ik een mooi rouwstuk met zonnebloemen. Online kwam ik een beeldschoon stuk tegen, met takjes die mij aan vleugels deden denken. Fijn. Mijn moeder was bijzonder, en ik wilde een bijzonder rouwstuk. Snel besteld, het zou de maandag van de condoleance bezorgd worden. 's Zaterdags werd ik gebeld dat het lastig was om maandag te bezorgen omdat de bezorger dan op maandag van Nijmegen naar Huizen moest rijden. Huh? Hoezo, op de site staat dat bloemstukken door een lokale bloemist wordt gemaakt en bezorgd, bovendien kun je geen bloemstukken aanbieden maandag te bezorgen en er daarna op terugkomen. Te laat om nog ergens anders te bestellen voor maandag, dus de dame zei dat ze de bloemen op water zou zetten. Huh? Dat is toch standaard bij een rouwstuk? De bloemen van mijn vaders uitvaart (had ik mee naar huis genomen) hebben nog ruim een week gestaan, ik snap het probleem niet...
Op maandag belt de begrafenisondernemer op. Het bloemstuk is geleverd; helemaal geknakt! Oh jee, ik bel meteen met bloemenveldXL, Mijn zus bedenkt ondertussen dat een bloemist in de buurt het wellicht wil opknappen, Bloemenveld gaat akkoord en zegt de kosten terug te betalen. Kom ik bij de begrafenisondernemer, hele stuk is lelijk met verdroogde bloemen, de vleugelachtige takjes zijn grijs en dor. WAT? Hoe kan dit? Bij een paar bloemisten langs, die durfden zich er niet aan te wagen. Fijn, zo met een bloemstuk bij bloemisten zeuren. Uiteindelijk iemand gevonden. Deze bloemist bekeek het stuk en vertelde dat het een HEEL SLECHT STUK was. De bloemen waren beschimmeld. Hoe kunnen beschimmelde bloemen in een bloemstuk terecht komen?! Ze heeft er het beste van gemaakt. Bloemenveld heeft de 45 euro terugbetaald, maar is nooit meer teruggekomen op de beschimmelde bloemen (ik heb twee maal een mail gestuurd) Of het feit dat ik de middag voor de condoleance in de auto zat met een bloemstuk in plaats van bij mijn familie! Ik had een mail met excuses of een uitleg over waarom het oke is om schimmel naar rouwende mensen te sturen of wat dan ook...
Wat extra pijn doet is dat ik op Facebook zie dat klanten in de buurt fijn geholpen worden, bij bruiloften en wat dan ook. Een vreemde krijgt die service niet? Bedankt hoor, zo was het overlijden van mijn moeder nog een tikkie erger...