Als buitenlandse onderneming koop ik in november 2021 bomen aan bij hen.
De stammen zijn veel kleiner dan vermeld op de pagina en nog steeds wacht ik op de correcte factuur voor mijn onderneming.
Het is blijkbaar niet mogelijk om deze factuur correct te verwerken, op te maken en mij de terugbetaling btw (wat Europees wettelijk moet) over te maken. Dit gaat door naar de fiscus in Nederland
Jan de graaf
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
TOP
Ger
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer slecht.
Ik had een grote plant (115 euro) besteld. De plant die op de website stond was 160 cm en mooi vol. Ik ontving een veel minder volle plant die ook minder groot (145cm) was.
Als compromis heb ik voorgesteld om de prijs te hanteren van -een overigens veel vollere- 130cm versie die ook op de website aangeboden wordt voor 95 euro.
Ik ontving geen begripvolle reactie. Volgens fleur.nl heb ik een hele mooie plant ontvangen en moet ik het er mee doen (geen compensatie).
Caroline Nederpelt
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Fantastische ervaring met dit bedrijf. Fleur.nl heeft hier schitterende planten bezorgd. Super!