-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
niet telefonisch bereikbaar
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Houden zich aan geen enkele afspraak, tot 2 keer toe niet komen opdagen en glashard een mail sturen dat we niet thuis zouden zijn de smeerlappen.verder is het telefoonnummer wat op hun site staat niet in gebruik. Waardeloos bedrijf
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wanneer ze geen zin hebben om langs te komen, veranderen ze de status van je bezorging op dezelfde dag nog naar 'Sorteerfout'. Hoe dit bedrijf nog niet failliet gegaan is, is voor mij een raadsel.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Dynalogic houdt zich niet aan de gemaakte afspraken, is zeer klantonvriendelijk en is telefonish alleen "duur" bereikbaar....
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Meer betaald om op zondag via bol.com geleverd te krijgen. Pakket overgedragen aan dynalogic en via track&trace zie ik dat er niets met ons pakket gebeurd. Zou geleverd worden tussen 9 en 18 uur. Het is nu bijna 19 uur en heb nog steeds niets gezien, gehoord of wat dan ook. Fijne service Dynalogic, ik hoop dat jullir snel failliet zullen gaan en iedere grote klant van jullie een klachtenregen binnen zal krijgen over jullie. Wat een k*tbedrijf.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Helaas moet ik bevestigen wat vele anderen beweren, afspraak gemaakt op 12 april om op 16 april een wasmachine te bezorgen tussen 7u45 en 14u00. Meteen een bevestiging gekregen van de afspraak, daags voordien ook een mail, dag zelf terug een mail met een kleiner tijdsvenster en een sms met de melding dat er om 11u20 zou geleverd worden. Om 15uur nog steeds niemand gezien, dan maar contact opnemen zeker, koerier zou aan de deur geweest zijn maar niemand thuis, moet een nieuwe afspraak maken. Dat is raar was de ganse tijd buiten bezig thv van de voordeur, maar ik lieg blijkbaar. Geen correcte oplossing voor hun falen, ik moet het hier maar mee doen. Ik durf te wedden dat de volgende afspraak terug fout zal lopen, al hoop ik van niet. Dynalogic neem aub jullie verantwoordelijkheid op. Jammer een dag thuis gebleven voor niets, kon op deze vakantiedag wel iets anders doen met de kids. Hopelijk een snellere oplossing dan andere gedupeerden. Laat ons hopen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Produkt niet geleverd omdat we niet thuis waren.... lariekoek.
We zijn de hele avond thuis geweest, en mijn man heeft de bel nog gecheckt.
Het bedrijf heeft 2 telefoonnummers van ons, wij zijn niet gebeld.
Mw aan de lijn gaf aan dat ze niet alsnog kunnen komen (die bevoegdheid heeft zij niet)
Ik geloof niet dat zij uberhaupt langs zijn geweest, slecht, slecht slecht.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik zou vandaag een pakket ontvangen. De verwachte levertijd was tussen 16:00 en 18:00 (bredere indicatie was tussen 8 en 22u). Ik heb van ?s ochtendsvroeg tot 19:45 op mijn pakket gewacht. De bezorger heeft een sms gestuurd en aangegeven dat hij rond 19:35 bij mij zou aankomen. Om 19:11 was hij een paar blokken verderop. Vervolgens was de bezorger de wijk uitgereden en rond 19:45 13km hier vandaan te vinden. Dit slaat werkelijk nergens op! Ik heb met geduld op hem gewacht en zelfs langer dan de aangegeven indicatie. Zelfs tijdens en na de indicatie wat ik per sms heb ontvangen was hij niet in de buurt te vinden. Om 20:03 kreeg ik een bericht:
Opdracht niet uitgevoerd, te laat. Ze bezorgen toch tot 22:00, hoe kan 20:03 dan te laat zijn?
Ik snap hier helemaal niks van en ben echt niet blij met hun service!