Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Koninklijke PostNL B.V. Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Loire 1
2491 AN Den Haag
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

Het uitoefenen, al dan niet op grond van daartoe door de Staat der Nederlanden verleende concessies, van activiteiten in de ruimste zin op het gebied van het vervoer van postzendingen en goederen, en het verrichten van geldhandelingen, alsmede het ten behoeve en in opdracht van derden aanbieden van producten en diensten.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.1/10
    (124 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    4%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.8/10
    (52 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.3/10
    (39 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.4/10
    (33 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel slecht bedrijf, ze hebben mijn adres verkeerd in hun systeem gemaakt, 11 keer naar de klantenservice gebeld, ze deed niks. Ze zeiden alleen mijn pakket moet terug naar de afzender in het buitenland!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
wacht al 4 maanden op mijn pakket.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Telefoonnummer is vervallen en dus niet bereikbaar
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Doorgaans gaat het allemaal best okee maar als je wel een probleem hebt, succes dan, je hebt het nodig en dan nog is het niet genoeg. 28 juni is mijn pakket bij ze binnen gekomen. Eenmaal bij inklaring stop de informatie in de Track and Trace. Van PostNL krijg ik te horen zat ze maximaal 30 dagen een pakket mogen vasthouden. Inmiddels zijn we zo'n 90 dagen verder.
Ik krijg geen mail met een betaalverzoek. Ik krijg geen mail met het verzoek meer informatie te verstrekken; ik krijg niets. Geen pakket, geen mail. Contact opnemen is ook onmogelijk Zeker omdat ik ontvanger ben heb ik gewoon geen poot om op te staan. De verzender vertikt het om zelf contact op te nemen dus mijn 320 euro ben ik kwijt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na 10 weken nog steeds geen pakket ontvangen ,uiteindelijk via post klantenservice advies gehad om onderzoek te laten instellen ,dat moet ik aanvragen via de afzender terwijl het pakje in Loire ligt ,lijkt mij beter als post nl hier even de moeite neemt wat het probleem is ,geld hebben ze al binnen .dus ja wat kan het hun nog schelen .
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht bedrijf wacht al meer als een week op mijn pakjes krijgen van mij een score 0
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Laten pakketen weken liggen om ze vervolgens af te leveren zonder BTW factuur. Het zijn gewoon smokkelaars. Ze hebben geen. Capaciteit dus trappen ze werk door.