Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

UVM B.V. Arnhem

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Telefoonstraat 3-2
6811 AS Arnhem
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over UVM B.V. in Arnhem

Het bemiddelen bij, adviseren ter zake van en begeleiden van woningtransacties.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van UVM B.V. in Arnhem

Onze bezoekers over UVM B.V. in Arnhem

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.8/10
    (85 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (31 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.7/10
    (28 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.2/10
    (26 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over UVM B.V. in Arnhem

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik normaal niet een persoon ben die negatieve reviews plaats. Echter maak ik voor UVM graag een uitzondering om zo andere mensen te beschermen. ik heb iets meer dan een jaar een kamer gehuurd bij UVM en ik kan u vertellen dat ze constant zullen proberen extra geld van u af te pakken. Hier een aantal voorbeelden.
- bij de servicekosten afrekening werden er onrechtmatig kosten verrekend zoals schoonmaakkosten etc. Ook al is er nog nooit een schoonmaak geweest. Daarnaast zijn de rekeningen ontzettend hoog. Bij huisgenoten zijn er rekeningen verstuurd van €900 en €500 euro bovenop het voorschot wat wij al per maand betaald voor servicekosten.
- Vanwege een begrafenis in het buiten land kon ik niet aanwezig zijn op de eindinspectie. Na een mail gestuurd te hebben hierover was de reactie van UVM dat ik dan maar een extra maand de kamer moest huren.
- Bij het opzeggen van de kamer gaf UVM aan dat het opzeg termijn 2 maanden was echter stond in het contract dat dit 1 maand was en is dit in Nederland wettelijk verboden als je per maand huur betaald.

Ook zijn ze al een hele lange tijd niet bereikbaar met de telefoon waardoor het contact ontzettend slecht verloopt. Op mailtjes werd ontzettend laat gereageerd.

Al met al raad ik UVM erg sterk af en wil iedereen waarschuwen om niet met deze oplichters in zee te gaan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Elk normaal persoon zou zich waarschijnlijk schamen om voor een bedrijf als UVM te werken. Je zou de service als slecht kunnen omschrijven, maar dan zou er uberhaupt service geleverd moeten worden, wat dus niet het geval is.

Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, dus moet alles via de mail. Dit zou niet erg zijn als men wel op mails reageerd. Dit gebeurd enorm langzaam, terwijl wanneer zij zelf iets nodig hebben ze opeens heel snel kunnen reageren.

Ze proberen algemene kosten die niet gespecificeerd worden te verhalen op alle bewoners middels service kosten, wanneer hier iets voer gevraagd wordt, is het antwoord dat het de bewoners onderling moeten aanspreken op zaken (Ter verduidelijk, dit is dus niet mogelijk wanneer zaken niet gespecificeerd worden, tenzij ze verwachten dat bewoners een heel appartementencomplex afgaan om mensen aan te spreken over onduidelijk gedrag)

Ik heb nog wel meer voorbeelden maar ik denk dat mijn mening over dit bedrijf duidelijk is.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op een bezichtiging geweest bij een van hun Short Stay regelingen, gericht op studenten. Bezichtiging was prima, er moesten alleen wat documenten worden aangeleverd worden zodat alles goed zou zijn. Nu wil ik duidelijk maken dat dit niet betekende dat ik de kamer zou krijgen, er zou een mogelijkheid zijn dat ik de kamer kreeg. Bij de documenten moest een loonstrook zitten en overschrijving op de bankrekening van het loon. Ik heb een mail gestuurd dat ik bereid ben om dit toe sturen, maar pas wanneer duidelijk is dat ik de kamer kreeg. Het is namelijk illegaal om er voor te vragen zonder dat het vrijwel zeker is dat er wordt getekend. Vanaf dat moment geen e-mails meer terug gehad en ben compleet genegeerd.

Dit bedrijf handelt niet volgens de voorgeschreven regels van de Autoriteit Persoonsgegevens. Ik zou iedereen afraden om met dit bedrijf in zee te gaan en bij twijfel in ieder geval voorzichtig zijn met hun persoonsgegevens.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Super goede ervaring met dit bedrijf zeker aan te raden
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede service