Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Topdrogist.nl Ridderkerk

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Brouwerstraat 32-c
2984 AR Ridderkerk
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Topdrogist.nl in Ridderkerk

Topdrogist.nl in Ridderkerk verkoopt drogisterij- en parfumeriartikelen via internet. We hebben een zeer breed assortiment en hanteren voordelige prijzen. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Topdrogist.nl in Ridderkerk

Onze bezoekers over Topdrogist.nl in Ridderkerk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.1/10
    (33 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.4/10
    (14 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (10 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.9/10
    (9 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Topdrogist.nl in Ridderkerk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb begin november een bestelling geplaatst en kreeg direct de melding dat de spullen niet op voorraad waren. Na 2 weken een mail met de vraag of zij mij op de hoogte willen houden van de verwachte levertijd. Kreeg daarop direct een automatische mail reply dat de vraag in behandeling zou worden genomen. In het verleden altijd direct de dag daarop een antwoord maar helaas nu niets ontvangen. Zie nu dat er heel veel review op het Internet zijn te vinden waar het vermoeden versterkt wordt dat de Webshop topdrogist.nl niet meer Top! is en waarschijnlijk failliet. Baal hier stevig van want dit was waarschijnlijk al het geval op de dag dat ik mijn bestelling plaatste.
Waarom accepteren zij nog bestellingen als zij dit niet meer kunnen leveren?!. Dit staat lijnrecht op hoe zij in het verleden met hun klanten om gingen en hiermee het vertrouwen hadden opgebouwd. Ik heb nu wel een mail gestuurd om het bedrag wat afgeschreven is te crediteren maar ben bang dat dit verzoek in een bittenbak terecht is gekomen want de site is ook niet meer te benaderen. Pisnijdig kan ik hiervan worden en dan ook nog zo vlak voor de duurste maand van het jaar 2x te moeten betalen om 1 product te kopen.
Ik kan mij niet voorstellen dat het niet meer na kunnen komen van je verplichtingen niet al eerder bekend was en je als ondernemer het dan toch nog flikt om bestellingen met directe betalingen accepteert met de wetenschap dat je deze niet kan leveren.
Wat heeft het Webshop keurmerk dan voor zin als ik als klant hier niet voor beschermd kan worden ....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bestel hier niet zit al twee weken te wachten op mijn bestelling .heb al klacht neer gelegd
Bij thuiswinkel waarborg,ook die krijgen meerdere klachten over dit bedrijf.zit je ook te wachten meld je dan ook bij thuiswinkel waarborg.ook ik heb ? 153, betaald.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Even een waarschuwing, bestel hier niet! Ik heb een bestelling twee weken geleden geplaatst en betaald, deze zou binnen 2 werkdagen verzonden worden. Na 2 weken is nog niets verzonden zonder dat ik bericht heb gekregen, en het bedrijf geeft niet thuis.
De klantenservice is telefonisch en per e-mail niet bereikbaar. Het is een zeer onbetrouwbaar bedrijf!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
ze beloven dat ze het per post meteen zouden versturen maar als je betaald hebt krijg je te lezen dat het langer kan duren dan normaal. In een woord SLECHT !!!!! Misleidend gewoon!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb 2 producten besteld en afgerekend maar niets ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen via mail (geen antwoord) en via telefoon (deze wordt niet opgenomen).
Maar ondertussen ben ik wel 61 euro kwijt.