Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

La Femme Beauty & Hair Tilburg

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Bredaseweg 116
5038 NJ Tilburg
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over La Femme Beauty & Hair in Tilburg

Dameskapsalon.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van La Femme Beauty & Hair in Tilburg

Onze bezoekers over La Femme Beauty & Hair in Tilburg

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.1/10
    (62 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    20%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (21 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.1/10
    (21 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.1/10
    (20 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over La Femme Beauty & Hair in Tilburg

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mn haartjes weer mooi gedaan zoals altijd. En de dames zijn super lief.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Hele slechte ervaring met de kapsters van La Femme. Ze sturen je nadat je de volle prijs hebt betaald met oranje haar naar huis. Mocht je het willen corrigeren wordt je geacht om weer te betalen. Ze ontkennen dat zij iets verkeerds hebben gedaan. De klant is zeker geen koning want zij hebben altijd gelijk. Na enkele andere reviews te hebben gelezen kon ik concluderen dat ik niet de enige ben.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte kapper met een onprofessionele klantenservice. Neem alsjeblieft de tijd om dit te lezen voordat je naar deze kapper gaat. Ik had voor La Femme gekozen door hun mooie resultaten op Instagram en Facebook.

1. Op de site wordt er vermeldt dat ze de tijd nemen om met je te praten; doen ze eigenlijk niet. Ze vragen of je een foto hebt van wat je wil en dan gaan ze ineens aan de slag zonder dingen te bespreken.
2. Goed kijken en luisteren doen ze ook niet echt, aangezien ik had gezegd dat ik het zo assig mogelijk wilde maar in ieder geval GEEN oranje.
3. Ik vond dat er geen sfeer hing in de zaak, er wordt niet echt gekletst enzo
4. Ze vragen bijvoorbeeld: wil je je haar geverfd hebben met Olaplex? Zonder iets uit te leggen of überhaupt de prijs te bespreken. Dit doen ze qua alles en dan sta je ineens met een enorme rekening aan de balie.
5. Wanneer ze aan de slag gaan leggen ze niet uit wat ze gaan doen, waarom ze het zo doen, hoe lang het erin moet zitten. Ik moest zelf vragen: ''Is dit een toner of???''
6. Je kapsel zit alleen mooi als zij het geföhnd hebben; zodra je een keer je haar nat hebt gemaakt valt het vies tegen.

Dat terzijde; het ergste vind ik hoe ze mij naar huis hebben gestuurd. Zoals ik al zei; ik wilde écht geen oranje haar. Het is eigenlijk gewoon logisch dat ik dat niet wil, want wie wil dat nou wel? Vanzelfsprekend toch? Nou voor La Femme in ieder geval niet. Ik benoemde na de toner al gelijk dat ik het nog heel oranje vond, maar er werd mij verteld dat dit anders zou zijn als ze klaar was met föhnen. Nou het was niet echt anders, maar het was mooi geföhnd en gekruld waardoor je toch denkt dat het er best prima uitziet. Maar, nadat ik zelf na een paar dagen mijn haren nat maakte zag ik hoe oranje het is en dat het helemaal niet overloopt in mijn eigen donkerbruine haarkleur. Ook zijn de onderste plukken lichtblond/geel, want daar hadden ze de folies als eerste in gedaan. Ik heb nu zo'n 4 kleuren oranje/geel in mijn haar.

Ik heb een hele hoop geld mogen afrekenen, dus dan zou je wel een top klantenservice mogen verwachten. Dit is niet het geval; ik mailde de eigenaresse (ze namen namelijk de telefoon nooit op), en er werd gelijk gezegd dat ik dit van tevoren had moeten weten en dat ik maar over 6 weken terug moet komen voor een nieuwe afspraak waar ik wéér zoveel geld voor zou moeten betalen. Als ik wist dat het zo oranje werd was ik natuurlijk NOOIT naar deze kapper gegaan. Ik ging erop in, want als een klant niet tevreden is hoor je toch samen tot een oplossing te komen? Samen kijken wat de opties nog zijn en wat ze nog voor de klant kunnen betekenen? De eigenaresse zei gelijk dat ze er niks aan gaat doen. Wat een slechte kapperszaak, nooit meer.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ben super tevreden over de salon ze leveren geweldig werk!