Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

SmartPhone-Point Vught B.V. Vught

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Industrieweg 14
5262 GJ Vught
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    10:00 - 17:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Betaalmethode
    ContantContant
    PinPin

Informatie over SmartPhone-Point Vught B.V. in Vught

De reparatie en verkoop van smartphones, tablets en laptops

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van SmartPhone-Point Vught B.V. in Vught

Onze bezoekers over SmartPhone-Point Vught B.V. in Vught

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.6/10
    (15 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    67%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.6/10
    (5 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.6/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.6/10
    (5 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over SmartPhone-Point Vught B.V. in Vught

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na aantal reparaties bij dit adres teruggebeld met weer de melding dat me scherm loskwam, met daarbij dat t scherm soms ook uitviel. Doordat ik ondertussen verhuisd ben wilde ik weten of het wederom onder de garantie viel, anders hoefde ik geen dag te reizen als ik toch kan betalen. Aan de telefoon is met de uitgelegde casus verteld dat het vergoed zou worden, waarna na de reparatie anders bleek. Belachelijk deze miscommunicatie te verhalen op een terugkerende klant, misschien eerder een loyaliteitsprogramma opzetten in plaats van deze laten betalen door een interne communicatie fout. Dat het bedrijf niets kan terugkrijgen van de leverancier is niet het probleem van de klant.
Arrogante service met een totaal gebrek aan nog maar een schrijntje van klantvriendelijkheidsgevoel. Seminar hospitality en interne communicatie zal niets afdoen. Ballen tent!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vorig jaar heeft mijn partner zijn scherm laten maken van zijn iPhone. Nadat zijn scherm vervangen was ontstonden er allemaal problemen met de iPhone. SPP wilde dit oplossen, wat natuurlijk super fijn was. De reparatie zou ongeveer 3 uur duren. We gaven aan te willen wachten in hun wachtruimte, maar we werden naar een andere ruimte gebracht. We konden dus ook niet zien wat ze zouden gaan doen. Na 20 min werden we al opgehaald dat de telefoon klaar was, beetje vreemd. Eenmaal buiten merkten we al gauw dat de iPhone nieuwe problemen had. Hiermee meteen mee teruggegaan. Ze gaven aan dat ook deze problemen verholpen zouden worden. Alleen moesten we een andere keer terugkomen, omdat ze nu geen tijd hadden. Dit gedaan, bleek er geen vervangend toestel te zijn. Hadden dus voor niets gereden. Eenmaal thuis geprobeerd een afspraak te maken. We zouden steeds teruggebeld worden door een bepaald persoon, maar dit is nooit gebeurd. Op e-mails werd ook niet meer gereageerd. Bij dit bedrijf zullen wij zeker geen telefoons meer laten repareren. Ze zeggen ook nieuwe onderdelen te gebruiken, terwijl we hebben gezien dat ze onderdelen van andere telefoons gebruiken. De service is echt heel slecht, geen aanrader dus!!