Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

POS Service Group BeNeLux B.V. Leeuwarden

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Wijnhornsterstraat 200
8932 EZ Leeuwarden
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over POS Service Group BeNeLux B.V. in Leeuwarden

Het herstellen van meubelen, het produceren en verkopen van producten gerelateerd aan meubelen, het (doen) verlenen van diensten op het gebied van binnenhuisarchitectuur, het (doen) verlenen van diensten op het gebied van schademanagement, het repareren van douchecabines, vensters, kozijnen en deuren.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van POS Service Group BeNeLux B.V. in Leeuwarden

Onze bezoekers over POS Service Group BeNeLux B.V. in Leeuwarden

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.6/10
    (59 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.8/10
    (24 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.2/10
    (18 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.6/10
    (17 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over POS Service Group BeNeLux B.V. in Leeuwarden

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na 100.000 telefoontjes en mailtjes eindelijk een afspraak gekregen, krijg je een sms’je vanaf 12 uur ondertussen is het half 5 en nog niemand geweest wat een verschrikkelijk slechte service heb ik hier gekregen!
En na 16:00 is het bedrijf niet meer bereikbaar
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Van onze Anker gemaksfauteuil stond na 2 jaar de rugleuning scheef. Anker heeft zelf geen reparatie service, maar wij moesten met POS contact opnemen. Via contact formulier contact gezocht. Geen reactie binnen een week. Zelf gebeld. Paar weken later monteur geweest. De “expert” had geen idee wat het probleem veroorzaakte. Moest 59 euro afrekenen en er zou nog contact met ons worden opgenomen om af te spreken wat er nu zou moeten gebeuren. Nooit meer iets gehoord. Ik had beter iemand van straat kunnen plukken, die zou tot dezelfde conclusie zijn gekomen.
Gelukkig heeft de leverancier Verschoor het allemaal netjes opgelost. Maar POS hoeft bij mij niet meer te komen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vakkundige en vriendelijke servicemonteur.
Werkt bovendien zeer netjes. Kortom ben zeer tevreden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Handelen snel in goed overleg en doen wat er gevraagd word