Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Banolux Sanitair B.V. Hellevoetsluis

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Rijksstraatweg 121
3223 KB Hellevoetsluis
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Banolux Sanitair B.V. in Hellevoetsluis

Het exploiteren van een winkel in badkamers, badkamerartikelen en overige doe-het-zelfartikelen

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Banolux Sanitair B.V. in Hellevoetsluis

Onze bezoekers over Banolux Sanitair B.V. in Hellevoetsluis

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.1/10
    (21 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.1/10
    (7 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.1/10
    (7 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.1/10
    (7 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Banolux Sanitair B.V. in Hellevoetsluis

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De badkamer niet zelf gedaan, maar laten doen: alles is één hand door professionals.
Dan ben je van een hoop tijd en frustraties af denk je.
Niet is minder waar: een badkamer die in twee dagen gesloopt zou worden en in twee weken opgeleverd zou worden is enigszins uitgelopen: start 05-05-2017 het is nu 1-10-2017 en is nog niet klaar!! Alles wat verkeerd kon gaan is dan ook verkeerd gegaan en gedaan!! Ik heb zelf als projectbegeleider moeten optreden om de zaak nog een beetje te redden. Heeft me wel zo'n 12 vrije dagen gekost. De werknemers van banolux ter plekke moesten alle juiste bouwtekeningen van mij krijgen en ook moest ik de heren op fouten wijzen. Dit alles was oorspronkelijk de taak van ene Massud. Deze zou 10 jaar ervaring hebben als werkvoorbereider en projectleider op het gebied van badkamers. Deze man heeft nog aardig wat kunnen leren van notabene mij: een leek. De ene belofte volgde op de ander, de ene vergoeding was nog rianter dan de ander: niets van gezien of terechtgekomen. Het laatste wat ik gehoord heb 14 dagen geleden toen ik zelf maar weer eens ben gaan bellen omdat de belofte van levering badkamermeubel werd verbroken. Massud: "sorry heb het te druk met de curator, ik doe mij best" Dat klinkt pas bemoedigend!!! Denk dat ik naar een volledige afbouw kan fluiten. Blij dat ik niet alles betaald heb.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pas geleden hebben wij door Masud een badkamer laten installeren. Het leek allemaal te mooi om waar te zijn, mooie praatjes in de showroom en hij beloofd gouden bergen.

Na aanbetaling van het eerste deel behandelde ons gelijk anders, het zou ineens een week langer gaan duren en wij moesten voor diverse dingen bijbetalen, niet volgens afspraak.

De zogenaamde badkamergarantie heb je niks aan, dit is onderdeel van Bad in Beeld, en is dus absoluut niet voor de klant, zo hebben wij moeten ondervinden. Heel jammer allemaal.

En zolang mijnheer zijn zin niet krijgt, wordt hij agressief naar klanten toe.

Al met al voelen wij ons eigenlijk gewoon opgelicht!

Kijk uit voor dit bedrijf en verborgen kosten en voorwaarden.

Geen aanrader!!