Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Dilber.nl Alblasserdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Oost Kinderdijk 12
2953 CP Alblasserdam
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Dilber.nl in Alblasserdam

Chauffeurs werkzaamheden; Borduurservice en drukservice; Verkoop (via internet) van geborduurde en bedrukte artikelen; Facility manager storeparc.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over Dilber.nl in Alblasserdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over Dilber.nl in Alblasserdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zelf heb ik hier 4,5 jaar mijn bovenunit (kantoorruimte) gehuurd. Mijn ruimte heb ik als zeer prettig ervaren. Echter is mijn persoonlijke ervaring met de facilitymanager Wijnand v/d E op de betreffende locatie enorm slecht. Deze man kwam onaangekondigd zomaar mijn gehuurde pand binnen lopen, ook wanneer ik niet aanwezig was beroept hij zich op zijn bevoegdheid om zomaar zonder mijn toestemming als huurder, mijn gehuurde ruimte te betreden.

Hier is dan ook alles mee begonnen toen ik mijn pand ging huren bij StoreParc 315b in 2017. Er werd door de facilitymanager naar mij toe gedreigd (ik heb hier ooggetuigen van en spraak opnames) dat wanneer ik een ander cilinder slot zou plaatsen op mijn voordeur, ik uit mijn pand gezet zou worden. Hier heb ik uiteraard geen gehoor aan gegeven aldaar ik de wet en regelgeving ken betreffende privacy omtrent sociale of zakelijke huurbelangen. Ik heb dus een eigen cilinder slot op de voordeur gezet zodat ik hiermee de toegang tot de facilitymanager kon weigeren.

Tevens werd er gedreigd dat de facilitymanager wanneer hij zelf vond dat hij mijn gehuurde pand wilde betreden, hij dit ook zou doen, ook al zou ik een andere cillinder plaatsen.

De tussendeur op de begane grond (van zijn ruimte naar mijn hal) heb ik moeten “beveiligen” met een stalen buis zodat de tussendeur niet open zou kunnen en hij niet mijn ruimte kon betreden.

Ik heb zelfs een tussendeur bovenaan mijn ruimte extra laten plaatsen met een cillinder slot. Aldaar ik met edelmetalen werk en ik de beveiliging voor mijn ruimte verplicht ben naar mijn verzekering toe.

In de lopende 4,5 jaar heb ik de nodige conflicten gehad met deze man. Waaronder het niet nakomen van service werkzaamheden (waarvoor je 45 euro per maand betaald) tot aan dat hij in al die 4,5 jaar geen euro mee heeft betaald aan het gas water en licht dat ik betaalde. Dit terwijl we samen een pand deelde en hij geregeld aanwezig was op het terrein en ik en andere huurders hebben gezien dat er wel degelijk regelmatig gebruik werd gemaakt van mijn gas water en licht.

In deze jaren heb ik nog nooit ergens anders zóveel huurders zien komen en gaan als binnen StoreParc. Ik kan mij hier in deze recensie niet uitlaten over de redenen maar ik weet wel dat ik begrijp waarom StoreParc als enige pand binnen Nieuwlandparc zoveel wisselingen heeft in huurders.

Er is tevens veel onrust op het terrein van StoreParc. Geluidsoverlast heb ik ervaren van motoren van auto’s en onrustige medehuurders op het terrein.

Ook werkt het beveiligde hek veelal niet, waar je wel maandelijks voor betaald.

In mijn beleving heeft de facilitymanager het onvermogen om met normen en waarden te communiceren met huurders en belang hebbenden.

Ook heeft de facilitymanager benoemd naar mij dat er een betreffende doelgroep niet meer welkom is om een pand te huren binnen StoreParc. Tevens laat de facilitymanager zich uit over privé omstandigheden van mede huurders naar mij. Iets wat ik persoonlijk onacceptabel vind t.o.v. de privacy naar mede huurders.

Zelf heb ik een fout gemaakt met het ondertekenen van mijn huurcontract, er waren mondelinge afspraken gemaakt met de facilitymanager en met mij, maar door mijn enthousiasme van destijds en het goede geloof in de mens heb ik zonder mijn contract tot in detail door te nemen, getekend. Waardoor ik feitelijk voor het opzeggen 15 maanden vast zou zitten aan mijn pand. Hier hebben meerdere huurders overheen gelezen, hier is meer onrust over geweest binnen StoreParc. Gelukkig heb ik mijn huur kunnen afkopen, dit ging ook niet van harte want de facilitymanager heb ik als ronduit onbeleefd ervaren tijdens de oplevering van mijn ruimte, er werd tegen mij geschreeuwd en stond minuten lang met zijn armen over elkaar toe te kijken hoe ik samen met mijn buurvrouw (die zo vriendelijk was mij te helpen) het vinyl eruit trokken en versneden in de hitte van de zomer.

Ik zou mensen niet adviseren om te huren binnen StoreParc met een facilitymanager als Wijnand. Er dient naar mijn inzicht (en wellicht ook volgens andere ex huurders en huidige huurders) heel veel te veranderen binnen het beleid en de aanpak op StoreParc t.o.v. huurders belang, service en communicatie.

Aangezien Dhr. Wijnand zijn facility werkzaamheden binnen StoreParc benoemd bij Dilber, ben ik genoodzaakt hierbij een review te plaatsten.