Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

FlixBus B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Weesperstraat 61
1018 VN Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over FlixBus B.V. in Amsterdam

Het organiseren van (openbaar) personenvervoer over de weg in binnen- en buitenland.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van FlixBus B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over FlixBus B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.1/10
    (13 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.3/10
    (6 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3/10
    (4 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over FlixBus B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Gereserveerd voor fietsen: zegt chauffeur na enkele seconden proberen: "uw fiets past niet op de drager. Jullie kunnen niet mee". Zonder medeleven of excuses wil ie gewoon wegrijden! Terwijl het ruim helemaal leeg was. Maar daar wilde hij de fietsen ook niet in doen. Terwijl we daar midden in de nacht stonden met fietsen en bagage en een hele geplande fietsvakantie in Duitsland, geboekte hotels, etc. Ik bedacht snel om de banden leeg te laten lopen en toen pasten de fietsen toch op de dragers, maar we moesten de chauffeurs bijna dwingen om het nog een keer te proberen!

Nou, wij toch nog de bus in als laatsten. Gelukkig hadden we extra betaald voor zitplaatsreservering, zodat we in de nacht tegen elkaar aan konden liggen. O nee, kon toch niet, want in de bus werd gewoon (weer zonder excuses, of uitleg of wat dan ook) gezegd dat er geen nummers waren. Dus nergens meer 2 plekken naast elkaar, dus we mochten hele nacht naast een vreemde wachten tot het ochtend werd

En als je dan terug bent en gaat klagen en op zijn minst het geld van de zitplaatsreservering terug wil, dan krijg je zo'n standaard mailtje, het interesseert ze werkelijk niets wat voor ellende je allemaal hebt gehad, enige compensatie die ze willen geven is waar ze echt niet onderuit komen, namelijk die zitplaatsreservering. Maar dan denk je dat je gewoon het bedrag terug krijgt, maar nee hoor: je krijgt een voucher die een jaar geldig is! Alsof je zin hebt om op korte termijn nog een keer met dit bedrijf in zee te gaan! Je weet nooit of je mee mag en of je je gereserveerde plek krijgt en ik heb ook al veel verhalen gezien waarbij de bus sowieso niet kwam opdagen. O ja, bij ons kwam ie ook nog eens veel te laat..

En op alle drie onze reizen met Flixbus norse, vervelende mannen als chauffeurs die nog nooit van het woord "vriendelijkheid" gehoord hebben.