Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Blye Group Purmerend

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Lekstraat 55
1442 RL Purmerend
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden

Informatie over Blye Group in Purmerend

Blye Group verkoopt via internet van huis en tuinartikelen. Blye Group is gevestigd in Purmerend.

Onze bezoekers over Blye Group in Purmerend

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.2/10
    (61 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3/10
    (24 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.3/10
    (18 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.4/10
    (19 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Blye Group in Purmerend

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik had artikel besteld van ze, en bij aankomst maak ik doos open en kom ik erachter dat product los uit eigen verpakking in de doos zit en kapot is. Ik retour gestuurd, en kreeg vervolgens te horen dat retour geweigerd wordt omdat doos open gemaakt was. Hoe moet je anders zien dat je een kapot artikel hebt ontvangen?
Flikkeren maar op, ik betaal niet voor kapotte dingen, noemen ze oplochting!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prachtige doll met een betaalbare prijs
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Alles netjes ontvangen voor een betaalbare prijs, een aanrader!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij krijgen veel klachten over dit bedrijf bij ons bedrijf. Zeer slechte kwaliteit blijkbaar en soms krijgen mensen niks geleverd. Ook hebben wij als bedrijf zelf namen verzonnen en nemen hun onze namen over en gaan net iets goedkoper zitten op bol.com mensen trap er niet in. Er zijn veel betere bedrijven die dolls verkopen zoals doll verhuur wn nog verschillende anderen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Erg slechte klanten service en wat geboden wordt via Bol. In dit geval een doll
Lijkt totaal niet op de foto in de bol aanbieding. Gewoon slecht, oplichters
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Artikel besteld via bol op 13 december zodat ik deze nog ruim op tijd binnen hebben voor de kerst. Betaald en bevestigd en het artikel zou i.v.m. de drukte de 21e geleverd (gelukkig nog op tijd). Nu krijg ik op 18 december in avond een bericht dat het artikelen geretourneerd is omdat deze niet voorradig is bij de leverancier. Ik vind het waardeloos dat hier pas 5 dagen later over gecommuniceerd wordt, dit had ook dezelfde dag nog gekund. Nu kan ik nog kijken of het artikelen nog voor de kerst elders te krijgen is. Slechte communicatie!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Laten niks van zich horen. Geen track en tracé bij je pakketje....verschillende retour adressen....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een vrij kostbaar product gekocht via dit bedrijf omdat ze goedkoop waren en via een grote website verkopen. Goedkoop was duurkoop in dit geval. Totaal ander product ontvangen, slecht bereikbaar en retouren onmogelijk....
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb in september 2020 een product van dit bedrijf besteld via Bol.com
Eerste 3 dagen na bestelling niks gehoord. Toen maar eens contact opgenomen met het bedrijf. Mailtjes verstuurd, geen respons. Bol.com klantenservice gebeld die vervolgens contact met hun hebben gezocht.
Toen kreeg ik een mail dat "het product is verzonden". Nou, weer 3 dagen geen enkele beweging.
Weer gemaild naar het bedrijf, weer geen reactie. Bol.com klantenservice ingeschakeld die het bedrijf vervolgens heeft gemaild.
Toen werd het pakket eindelijk verstuurd en kreeg ik een track en trace. Uiteindelijk 2 weken moeten wachten op het product. Maar dat is nog niet alles. Product leek in niets op de foto's op de website.
Er werd een compleet ander, veel goedkoper en minder kwalitatief product geleverd die in niets leek op het product op de afbeeldingen.
Geprobeerd m'n geld terug te krijgen omdat ik het gewoon in nieuwstaat heb teruggestuurd (30 dagen bedenktijd). Maar Bol.com en zelfs de politie lieten me in de steek ondanks dat ik gewoon opgelicht ben voor 880 euro.
Nooit in zee gaan met dit bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het zijn oplichters die misbruik maken van de handels naam van anderen en dan een totaal ander product leveren