Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Kwaliteitsstomerij & Wasserij Good-Clean Lochem

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Achterstraat 1
7241 AV Lochem
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Kwaliteitsstomerij & Wasserij Good-Clean in Lochem

Textielreinigingsbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Kwaliteitsstomerij & Wasserij Good-Clean in Lochem

Onze bezoekers over Kwaliteitsstomerij & Wasserij Good-Clean in Lochem

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.3/10
    (6 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.4/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.4/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Kwaliteitsstomerij & Wasserij Good-Clean in Lochem

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onlangs een drietal gordijnen laten reinigen bij Good Clean Lochem. In de gordijnen zaten urinevlekken en -lucht van katten. De gordijnen zijn teruggekomen zonder dat enige verbetering merkbaar is en zonder notitie daarover. Daarop per mail contact opgenomen. De eigenaar heeft mij vervolgens gebeld.
Helaas was dit gesprek niet helpend, eerder erg verwarrend.
Ik heb net de eigenaar o.a. het volgende gemaild:

A. (het gebrek aan) kennis over urinevlekken/- geur. Urine is hooguit te verwijderen d.m.v. een middel met enzymen. Dit noemde u niet in het gesprek. En alleen de geur verdoezelen zoals u suggereerde zal nooit een oplossing zijn.
B. het feit dat ik niet kan controleren of er een kaart heeft gehangen aan de hangers met de opmerking dat er toestemming nodig is voor het wassen van de gordijnen. En als het verdwijnen van zo'n kaart vaker voorkomt, is het tijd is om daar een nieuw systeem voor te gaan bedenken. De klant heeft hier niets aan. Bovendien was mijn telefoonnummer bij u bekend.
C. het feit dat ik begrip zou (moeten) tonen voor bovenstaande punten en zelf de oplossing dien te gaan verzorgen.

Daarom zal ik mijn spullen niet meer bij uw bedrijf laten reinigen en kan ik u ook geen goede recensie geven.

Gerelateerde bedrijven Kwaliteitsstomerij & Wasserij Good-Clean Lochem