Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Linexstore B.V. Hoensbroek

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
De Koumen 98
6433 KE Hoensbroek
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Linexstore B.V. in Hoensbroek

Het voeren van detailhandel via internet in een algemeen assortiment non-food

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Linexstore B.V. in Hoensbroek

Onze bezoekers over Linexstore B.V. in Hoensbroek

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.8/10
    (48 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.9/10
    (18 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.9/10
    (16 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.6/10
    (14 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Linexstore B.V. in Hoensbroek

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Leveren producten voor een te dure prijs gezien de kwaliteit van de producten niet goed genoeg zijn voor die prijs. Cameras waar op de doos full HD staat, maar de kwaliteit zo slecht is dat je vanaf 2meter al niks meer duidelijks kan zien. electrische voertuigen van plastic die binnen het eerste uur uit elkaar vallen.

Een klantenservice van niks, telefonisch niet bereikbaar zodra ze weten dat er klachten zijn of dat mensen hun geld terug willen. Domme verwijzingen naar de voorwaarden terwijl zij gewoon harstikke fout zitten met het leveren van slechte producten.

Retouren kan je doen, als het geaccepteerd word en je geld terug krijgt is iets anders. Terwijl de track&trace zegt dat het product geleverd is, ontkennen zij alles tot 2 weken later ongeveer en dan is het nog een strijd van 2maanden om je geld terug te krijgen en dan is nog maar de vraag als alles wat je retour gestuurd word maar wel word geaccepteerd als retour en geld terug. Zo kan je retour gestuurde producten terug gestuurd krijgen (dus daar geld van terug) al heb je er niks meer aan omdat het hoofdproduct wel geaccepteerd is voor retourname en geld terug. al duurt het dan nog zo 2maanden voor je je geld terug hebt, natuurlijk niet te vergeten dat je constant probeert te bellen en mailen om te achterhalen wat de status is van: retour, gerouteerd product word terug gestuurd maar 3weken later nog steeds niet binnen, geld terug, waar geld blijft, hoe lang duurt het nog voor ik me geld terug krijg, hoezo heb ik het terug gestuurde retour product nog niet terug, hoezo is er geen verandering in de gekregen track&trace code na minimaal 1week, enz...

Dit soort bedrijven zouden eigenlijk vanuit de wet per direct verbannen moeten worden met een boeten er boven op en een geld terug garantie van 2jaar om de gedupeerde nog wel te kunnen helpen. want dat is wat zij doen, zij duperen mensen alleen maar met slechte spullen en valse recensies te plaatsen op hun eigen website waar je je eigen recensie nog niet eens kan plaatsen omdat zij erover gaan als die wel of niet geplaatst word.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
prima service, snel geleverd.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prima ervaring met dit bedrijf. Goeie naservice, had wat vragen over de handleiding die ze me telefonisch uitlegde
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht product een week geleden gekocht en betaald voor 17:00uur besteld volgende werkdag in huis mooi niet dus ze reageren niet op mails telefoon ook niet wat een balle zaak
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Om te beginnen schrijven we nooit reviews maar deze keer zijn we echt gedupeerd en voelen zeer de noodzaak om andere consumenten te waarschuwen voor Linexstore. We waren op zoek naar een wagen voor onze zoon zijn verjaardag, onze keus was gevallen op de ML 350 kinderauto van Linexstore, een partner op Bol.com. Vol enthousiasme wachtten we de aankoop af. Zodra het binnen zou komen zou ik het in elkaar zetten en als verassing het in de kinderkamer plaatsen om de kleine bij thuiskomst te verassen. Nadat ik het pakket had ontvangen was me enthousiasme snel bekoeld.

1.Letterlijk alles is van plastic! En dit terwijl er bij de verkoopbeschrijving de waan word gewekt dat het van kunststof is. Voor de mensen die het ook niet wisten en weten, Kunststof en plastic zijn niet hetzelfde. Plastic is een kunststof, maar niet elke kunststof is een plastic. Van deze formulering heeft Linexstore slim gebruik van gemaakt. Zelfs het stoeltje waar de kleine op moest zitten was zeer hard plastic en absoluut niet kindvriendelijk.

2.Geen Nederlandse handleiding, rechtstreeks vanuit China naar Sittard naar de klant. Als consument verwacht je enigszins wel een nederlandse handleiding, natuurlijk weet je dat alles vanuit China komt tegenwoordig, maar dat het letterlijk in doos en al word doorgestuurd is niet te geloven. Dan zouden we het net zo goed zelf kunnen importeren vanuit China voor de helft van de prijs ipv 124,99 euro, aangezien Linexstore letterlijk niets heeft bijgedragen aan het proces, enkel het opsturen naar ons.

3.Misleidende productinfo. De keus voor deze auto was mede gekomen door dat we zagen dat de accuduur maar liefst 1.5 uur is. Na wat te vergelijken met andere aanbieders is dit zeer lang, aangezien het gemiddelde 1 uur is. Toen ik in de chinese/engelse handleiding keek zag ik ipv 1.5 uur 1 uur accuduur! Dit was wederom weer een teleurstelling. Ook staat er in de advertentie massieve banden...de banden zijn allerminst massief en eerder hol van binnen. Ook staat er bij de advertentie 7 km per uur...en wat blijkt er in de handleiding te staan 3km per uur. Ook de belastbaarheid van 25 en 40 kilo word tegengesproken in de handleiding van 20 kilo. Dus even een korte opsomming van misleidende productinformatie van de advertenties van Linexstore vergeleken met de handleiding:
-Geen 40 kilo belastbaarheid, geen 25 kilo belastbaarheid, maar 20 kilo belastbaarheid
-Geen 7 km per uur, geen 5 km per uur, maar 3 km per uur.
-Geen 1.5 accuduur, maar 1 uur accuduur
Door meerdere advertenties te plaatsen met verschillende productinformatie hopen ze natuurlijk een bredere doelgroep aan te spreken. Er zijn maar liefst e
4.Het model ML350 is een laag model. Op de foto's lijkt de ML350 hoger uit te vallen zoals een echte mercedes ML350. Dit was ook een van de redenen dat we deze kinderauto hadden uitgekozen.

Na al deze teleurstellingen te hebben ontdekt, heb ik alsnog de auto voor de kleine in elkaar gezet om hem te verassen voor het idee' De beslissing om alles per direct terug te sturen was natuurlijk al bij opening genomen.

Nu je alles te hebben gehad zou je denken, blijkt Linexstore het niet te retour willen nemen?! Ze geven bij navraag via bol aan dat de auto buiten is geweest en ze deze niet terug nemen en dus terugsturen en het geld behouden. Dan zal je begrijpen dat het onrecht wat je word aangedaan onacceptabel is.
Om op deze manier je geld te willen verdienen als bedrijf zijnde, maar ook als mens zijnde moet je toch niet willen. Ik zou me echt kapot schamen dat nota bene waar een gezin mee is gemoeid je hun hiermee belast. Schandelijk. We hebben ons letterlijk aan alle voorwaarden gehouden die Linexstore stelt. Momenteel hebben ze 277 producten op Bol, wat letterlijk bijna allemaal uit China komt en bij aankomst in hun bedrijf word doorgestuurd naar de klant. Wanneer een klant hun plastic troep niet wilt gaan ze liegen en bedriegen.Schandalig! Linexstore we zullen ons geld tot de laatse cent terug krijgen