Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

KSCN Kozijnen B.V. Bleiswijk

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Facetlaan 11
2665 NR Bleiswijk
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over KSCN Kozijnen B.V. in Bleiswijk

Het verkopen van onder meer kozijnen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van KSCN Kozijnen B.V. in Bleiswijk

Onze bezoekers over KSCN Kozijnen B.V. in Bleiswijk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.5/10
    (7 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.4/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over KSCN Kozijnen B.V. in Bleiswijk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prima geïnstalleerde kozijnen; helaas de verkeerde. Gewoon een totaal ander model; het model dat ik juist níet wilde. Hoe is dit mogelijk, het juiste model (de T70) staat op alle pagina’s van de offerte en alle andere documenten aangegeven. En dan gaat de inkoper de Living bestellen…..! Telefonisch overleg gehad met Ronald Meijer en hij zou langskomen om te bespreken hoe we dit zouden kunnen oplossen. Eerst kon hij niet langskomen want hij kwam net uit het ziekenhuis en mocht niet rijden. (Als je de reviews doorleest, dan zie je dat hij dit excuus vaker gebruikt). Maar de week erop kwam Ronald langs, met een wel onwaarschijnlijk erg dik opgezet been. Ik was nog erg meelevend ook. We hadden een prettig en ook leuk gesprek. Natuurlijk zag hij het niet zitten om alles opnieuw te moeten laten doen, dat begreep ik ook wel, maar ik was toch wel behoorlijk gedupeerd met kozijnen die ik absoluut niet mooi vind, ook al was alles netjes en goed geplaatst. We kwamen uiteindelijk dus maar een compensatiebedrag overeen. Wat hij met 2 weken zou overmaken want hij ging eerst nog op vakantie naar Dubai, waarover hij honderduit vertelde. Hij liet me foto’s zien van zijn eerdere vakanties daar met zijn vrouw en kinderen. Hoe hij en zijn zoon daar in een restaurant samen voor €500 een speciaal gerecht hadden gegeten en liet hij trots de foto’s zien.
Toen dacht ik dat we een goed en leuk gesprek hadden gehad; maar nu weet ik dat hij nooit van plan is geweest om ook maar een cent compensatie te betalen.
Na de 2 weken werd er dan ook niks gestort op mijn rekening en toen ik daarover ging bellen, was er altijd wel wat, zoals in andere reviews ook te lezen is.
Eerst was er verbazing: “is het niet overgemaakt? Ik ga er meteen achteraan”. Toen: “ik heb 2 dagen in vergadering gezeten en kon je daarom niet terugbellen”. Of: “er zit iemand te slapen bij de administratie, ik ga er maandag naast zitten tot ze het overmaken”. Tot zelfs: “iemand van de administratie is naar huis gegaan want haar vader is plotseling overleden”. En toen ik bleef bellen en appen kreeg ik een uitbrander van Ronald Meijer, dat hij het compensatiebedrag toch al te hoog had gevonden en als ik hem zo onder druk bleef zetten, dan liet hij het wel op een rechtszaak aankomen. Waarna hij ophing. Meteen belde hij ook weer terug dat hij druk was op vrijdag, maar maandag ging hij het regelen. De week erop gebeurde er natuurlijk toch niks. Ik bleef bellen en appen. Op de app zei hij: ‘Het is geregeld hoor, het gaat mee met de betalingen van vrijdag ‘…….. Niet dus! Nu is het op het punt dat ik bel en hij niet opneemt of als hij wel opneemt en mijn naam hoort, meteen er doorheen praat met: “ik zit nu in gesprek maar bel je zo terug, ik bel zo terug hoor, bel zo terug”. En dan hangt hij op zonder dat je nog wat kan zeggen. En natuurlijk belt hij nooit terug.
Conclusie is:
-Dat de inkoper abominabel werk levert. (zie ook andere reviews van verkeerd geleverde producten)
-Dat de mannen die de kozijnen hebben geïnstalleerd dit (voor zover ik kan beoordelen) goed en netjes hebben gedaan.
-Dat Ronald Meijer alles bij elkaar liegt en beloftes doet die hij niet nakomt.
-Dat dit bedrijf, als alles goed gaat, prima werk kan leveren. (maar wie wil dat risico nemen?).
-Want als er ook maar íets fout gaat, je bedrogen uitkomt bij dit bedrijf. En je enige vorm van compensatie kan vergeten. Dan verandert dit bedrijf in firma list & bedrog.

Wees gewaarschuwd!!