Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Lead Speed B.V. Amsterdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Keizersgracht 482
1017 EG Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Lead Speed B.V. in Amsterdam

Verkoop van consumentenproducten via ecommerce platforms, groothandel en detailhandel met betrekking tot outdoor-, baby, elektronische producten, dagelijkse benodigdheden, medische apparatuur, computersoftware, hardware technologie, ontwikkeling, verkoop, business management consulting, advisering op het gebied van logistiek, im- en export van goederen, ook van technologie.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Lead Speed B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Lead Speed B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.3/10
    (21 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2/10
    (9 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3/10
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Lead Speed B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sehr schlechter bzw gar kein Kundenservice!!!!
Über einen Drittanbieter ein Hoverboard bestellt. Nach nicht mal einem halben Jahr ist es defekt. Jeglicher Kontakt zu lead sped BV bleibt unbeantwortet. Der Drittanbieter hat sich toll aus der Affäre gezogen und somit stehen wir mit dem Schaden da! D
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goedemiddag,
Afgelopen augustus heb ik via Bol.com bij Lead Speed ​​een Hitway elektrische vouwfiets gekocht. Vanaf het begin zijn er veel problemen geweest met de fiets. Na de eerste regenbui liep er water in het display waardoor er kortsluiting ontstond en uit het niets begon de fiets heel hard te rijden als ik voor een stoplicht stond en schoot ik ineens naar voren. Dit veroorzaakte 3 keer een ongeval. Ik verwonde mijn knie en been, mijn kleren waren kapot en het had veel erger kunnen aflopen. Lead Speed ​​vertelde me dat de fiets niet in de regen mocht worden gebruikt. Wat in Nederland eigenlijk onmogelijk is.

Ze hebben me een nieuw beeldscherm gestuurd en het volgende probleem is ontstaan. De batterij van de fiets ging niet lang genoeg mee om naar mijn werk en terug te gaan (30 min totaal)
Na 2 maanden kon de fiets maximaal 12 km/u in de 5e versnelling. Als de batterij nog voor een kwart vol was, viel hij steeds ineens uit. Ik heb de fiets teruggestuurd naar Lead Speed ​​en ze hebben de batterij vervangen. Kort daarna deed hetzelfde probleem zich weer voor. Ze hebben me een nieuwe fiets gestuurd. Binnen 2 dagen na aankomst van de nieuwe fietsen brak het onderdeel in het midden van de fiets (om de fiets op te vouwen) en na een paar weken gingen de trappers van de fiets kapot. Het schroefdraad was volledig stuk gedraaid. Nu doet de fiets het helemaal niet meer. Het display gaat aan maar de elektrische functie werkt niet meer.
Ik heb de afgelopen maanden 19 e-mails naar Lead Speed ​​gestuurd en ik ben totaal wanhopig omdat ik al mijn vertrouwen in deze fiets en in jullie partner Lead Speed ​​heb verloren.
Lead Speed ​​weigert mijn geld terug te geven, dus ik stuur ik dit bericht naar jullie in de hoop dat jullie mij willen helpen.

Met vriendelijke groet,
Lenneke Buitinga