Klantenservice had een vriendin van mij gebeld met de mededeling dat ze veel besteld en veel terugstuurt. Lijkt mij nogal logisch als je zo vaak nieuwe kleding dropt en de maten zeer uiteenlopen, dan moet je wel.. uitverkochte kleding komt onverwachts ook weer op voorraad, dus dat bestel je er dan natuurlijk ook achteraan. Je betaald tenslotte toch zelf de retourkosten.
Antwoord van Jolie Noé
Hi Naomi,
Dankjewel voor je review. Wanneer wij aan de bestellingen zien dat een klant het lastig vindt om de juiste maat te bestellen, proberen wij een extra service te verlenen om je te helpen de juiste maat te kunnen bestellen. Hiermee hopen we dat de klant goed geholpen wordt en de retourkosten voor de klant geminimaliseerd worden.
Mocht je vragen hebben over de maat, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@jolienoe.nl of de chatfunctie op onze website. We helpen je graag verder.
Liefs,
Team Jolie Noé
Geplaatst op 19 okt. 2023 22:27:02