Super irritant en ze geven niet op. Maar blokkeren dit nummer.
Ik nam op met “goedemorgenâ€, omdat ik al meer oproepen had gemist en dit dus al hier had opgezocht. Ik hoorde niks tot ik “hallo†zei. Toen begon een computerstem te verhalen over “ja mevrouw ik bel u over uw energiecontract†sorry geen interesse “want Steve heeft mij gevraagd u te bellen†ik heb al over u gelezen “en het is niks ernstigs maar ik moet u vertellen dat†en toen heb ik maar opgehangen.
Heel irritant
Belt dagelijks. Op één dag 4 keer achter elkaar door hen gebeld tot in de avond. Blijft maar doorgaan. Een kee opgenomen, gezegd dat ik niet meer door hen lastig gevallen wil worden. Helpt niet.
Irritante mensen aan de lijn die maar niet weten van ophouden. Gaat over gas en energie tarieven verhoging bla bla
Ik wordt dagelijks zo'n 2x gebeld door dit nummer. Ik heb nog nooit iemand gesproken omdat het enkel 1x afgaat en vervolgens hangen ze waarschijnlijk op.
Heel opdringerige en respectloze verkoper. Ik zou zogenaamd een gouden klant zijn en bij het noemen van mijn energieleverancier zegt hij "Wij hebben u in het verleden daar klant gemaakt, dat weet u toch, hè mevrouw" Nou nee, dat heb ik helemaal zelf uitgedokterd via internet. "Uw tarieven kunnen veel lager, want u betaalt nu €0,66 voor gas en €0,26 voor stroom" (tijdens het gesprek zoek ik mijn gegevens) Ik vraag hem hoe hij dat weet "Dat kan ik zien, daar hebben wij een systeem voor. Zullen we het dan nu in orde maken?" Ik zeg dat ik dat niet eerder doe dan voordat ik mijn huidige tarieven heb gevonden "Ja ehh, die vertel ik u toch net?" Ik heb ondertussen mijn gegevens gevonden en benoem die even (€0,20 voor stroom en €0,61 voor gas). "O, waar heeft u die gevonden, in de app? Ja, iedereen heeft andere tarieven, hè." NEP dus!
"Wij hebben 2,5 miljoen klanten in Nederland en zijn het grootste collectief van Nederland." "U hebt in het verleden via ons een energiecontract afgesloten en wij bellen u daarom …..". (dit is niet waar). Gevraagd om mij uit de bel-lijst te halen.
Niet gesproken. Vermoed een bedrijf.
een of ander vage energieleverancier of een soort van callcentre. blijft bellen als ik aangeef geen interesse te hebben
Ik ben nu twee keer gebeld door dit nummer. Had eerst zelf niet opgenomen, omdat ik het nummer niet kende en er was geen voicemail ingesproken. Na de tweede keer dacht ik: toch maar even terugbellen. Dat lukt niet eens, de telefoon gaat helemaal niet over. Heel apart en meteen onbetrouwbaar voor mij daardoor.