Zeer agressieve manier van doen, ook toen ik aangaf geen interesse te hebben. Ik sta in het Bel-me-niet register en toch bellen!!
Zelfde verhaal als andere aangeven over instantie waren die keken of de energieleverancier jou als klant correct behandelen maar het bleek simpelweg een verkapte brug naar het aanbieden van een contract bij een andere energieleverancier.
Ik ben ook gebeld en geholpen door Ricardo.
Heeft mij alles netjes uitgelegd en geholpen voor een overstap ik heb zonnepanelen en dankzij hem ga ik nu meer terug verdienen met salderen.
Ik kan me zelf niet vinden in al dat reacties, heb een fijn gesprek gehad ook over deze klachten gesproken.
Omdat iedereen over 1 kam word gescheerd zien we de eerlijke mensen over het hoofd, want hij heeft me verteld dat je ook pas een aanbod krijgt als het beter voor je uitkomt.
Dus wees geen kudde dier en luister eerst wat ze te bieden hebben en oordeel daarna.
Eerst zei hij dat hij namens netwerkbeheerders en NUON, Essent belde en hij begon met dat mensen slechte ervaringen hebben met energieleveranciers, dat ze achteraf meer moeten betalen dan afgesproken. Toevallig had ik dat recentelijk tot op de bodem uitgezocht, omdat ik over wil stappen ivm zonnepanelen. Achteraf meer betalen, is lulkoek, ruim 90% van de beeldvorming dat mensen achteraf denken meer te betalen dan afgesproken, is dat mensen zelf vantevoren de overeenkomst niet of niet goed lezen, hun eigen verbruik niet bijhouden en meer verbruiken dan normaal en niet op de hoogte zijn dat biv. vastrechtkosten (voor iedereen) hoger worden. Dat alles bij elkaar kan tot achteraf meer moeten (bij)betalen, maar dat is echt eigen schuld. Ik vroeg namens welk bedrijf hij belde: vastenlastendesk ofzo was het antwoord. Namens 23 energieleveranciers en onafhankelijk. Dat vind ik knap, want uiteindelijk zal hij niet een energieleverancier adviseren die niet bij de 23 zit. Dus onafhankelijk? Niet dan he, lijkt me? Ik heb dus netjes gezegd dat ik realistisch kritisch ben op de term 'onafhankelijk', omdat dat een zeldzaam iets is. Toevallig ga ik deze week over naar een andere leverancier. Toen slaakte hij een diepe zucht en wenste me nog een fijne dag. Ik zal de zoveelste zijn die hem afpoeiert. Wat een hondenbaan hebben ze...
onsamenhangend verhaal; onduidelijk praten; geen interesse en direct verbinding verbroken
Doen net alsof ze van de netbeheerder zijn en net alsof ze actie willen ondernemen tegen andere bedrijven die je willen over te halen om over te stappen van energieleverancier en op het eind blijkt dat ze dit zelf ook willen. Ze verwijzen daarnaast ook nog naar het bel-me-niet register waar ik al geregistreerd ben dus alhoewel ze naar het bel-me-niet register verwijzen negeren ze dit zelf toch
Tel gaat even over en bellen op ontzettende rare tijden. S'avond maar ook overdag. Energie leveranciers die willen dat je overstapt.
Heel irritant
Na drie keer overgaan kreeg ik de in gesprek toon.Irritant.Ik denk dat het over overstappen van energie is.
Energievergelijking. Ondanks dat ik 3x zeg geen interesse te hebben, doorgaan. Vreselijk irritant!
Wederom zo'n vervelend mens aan de lijn met poging om je te doen over stappen van elektra leverancier. En maar blijven volhouden, meermaals per week.