Callcenter verhaal van CM.COM. Nummer blokkeren is de beste oplossing. Reageren heeft geen zin. Meestal neem ik wel aan, zeg niets en wacht tot ze ophangen. Iemand (opdrachtgever) betaalt dit en diegene is ook niet erg bij de pinken. Het is een aso manier van deze tijd. Het zij zo. Zielig dat er mensen zijn die op deze manier hun 'brood' verdienen.
Verkoop of andere misleiding
Ik word sinds vorig jaar platgelegd door dit nummer. Al meerdere keren aangegeven om mij uit het systeem te halen. Inmiddels geblokkeerd als spam. Want van opgeven weten ze niet. Kansloos bedrijf wat niet zou mogen bestaan!!
Geen idee. Meestal geen gehoor. Voicemail is wel eens "ingesproken" - ik hoorde toen enkel iemand wegklikken.
Een callcenter. Dat acquisitie pleegt voor Greenchoice en dat op een onbehoorlijke manier. Sowieso onbeschoft om niets te zeggen als je opneemt, onbeschoft als je niet inspreekt als dat kan, onbeschoft als je 's avonds laat belt etc. Dus niet voor Greenchoice kiezen is de beste optie, heeft echt niets met GREEN te maken.
Bedrijf dat belmeniet aan hun laars lapt.
Is mijn werktelefoon, wordt hierop gebeld met dit nummer. Wordt na opnemen niets gezegd.
Werd gebeld door stem met flink accent. Ze sprak erg warrig maar wist delen van mijn naam en woonplaats. Lijkt op phising, heb maar opgehangen en geblokkeerd.