Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

0180 744534

Dit nummer komt waarschijnlijk uit de regio: Barendrecht
Laatste melding: 05-05-2024
IRRITANT
Deel ervaring
  • Betrouwbaarheid nummer
    Toon beoordeling
  • Bel voor nummer zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Hoe vaak worden mensen gebeld?
    Eerste keer gebeld

Nooit meer omgekeerd zoeken?

MAIA - Mijn AI Assistente - neemt jouw telefoon op en stuurt je een gespreksverslag per sms of email
Gratis testgesprek

Gezocht op 0180 744534 in de afgelopen periode

Op welke manier neemt 0180 744534 contact op?

    thumb_up Ja
    305 beoordelingen
    thumb_down Nee
    997 beoordelingen
    voicemail Voicemail
    111 beoordelingen
    sms Sms
    2 beoordelingen
Places.nl niet geclaimdUitgegeven door Coolwave Communications B.V.

Ben je de eigenaar van dit nummer? Claim gratis je vermelding en beheer je gegevens via koos.nl

Laatst gebelde tijdstippen

  • Gebeld op 05-05-2024 om 19:02
  • Gebeld op 05-05-2024 om 15:51
  • Gebeld op 05-05-2024 om 14:15
  • Gebeld op 05-05-2024 om 13:27
  • Gebeld op 05-05-2024 om 09:09

Onze bezoekers over 0180 744534

  • Irritant
    78%
    (832 beoordelingen)
  • Gevaarlijk
    12%
    (132 beoordelingen)
  • Neutraal
    8%
    (86 beoordelingen)
  • Betrouwbaar
    1%
    (8 beoordelingen)
  • Aangenaam
    0%
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Niemand gesproken
IRRITANT
Sinds een maand aangemeld bij de KvK omdat ik een eigen onderneming ben begonnen. Ondanks nadrukkelijk verzoek van mijn kant om mijn gegevens NIET te delen met derden word ik elke dag gebeld door dit soort malafide callcenters. Men spreekt de voicemail in met wat geroezemoes waar de woorden "afspraak maken" hoorbaar zijn. Verder is terugbellen niet mogelijk. Lekker blokkeren deze hap. Mocht je toevallig bij dit callcenter werken en dit lezen: zoek lekker ander werk. De hamsters verschonen in de lokale dierenwinkel is leuker en bovendien nuttiger dan bijdragen aan de maatschappij op deze manier. Groetjes.
Gesproken met: Anonieme Beller
IRRITANT
Ze bellen op zonder toestemming te hebben dit te mogen doen, aangemeld bij de ACM
Gesproken met: Ingrid Van Dongen Van Tariefcoach
NEUTRAAL
Wederom telemarketing vanaf dit bekende nummer! Nu weer een ander bedrijf: Tariefcoach, mevrouw van Dongen kan er ook niks aan doen, ze werkt daar alleen maar.
Gesproken met: Man
GEVAARLIJK
Man belt namens Energie Totaal en meldt dat mijn zakelijke energie contract bijna afloopt. Ik heb meteen opgehangen en het nummer geblokkeerd.
Gesproken met: Anonieme Beller
IRRITANT
Telefonische verkoop ondanks bel me niet register!
Gesproken met: Anonieme Beller
IRRITANT
Zwaar irritant als je in een drukke winkel werkt zoals ik en ook nog tussendoor tijd moet vrijmaken voor dit geneuzel. De bedrijven achter deze nummers gaan hardnekkig door met meerdere belpogingen per week, vooral als je een keer een beetje geïrriteerd gereageerd hebt! Ik raad daarom iedereen aan (dit is geen reclame!) om een DECT telefoon van Panasonic KX-TGD313NLG aan te schaffen, gewoon via BOL te bestellen. Met deze telefoon kan je 50 willekeurige nummers blokkeren, zoals bovenstaande. Tegen de irritante bedrijven en hun callcenter personeel die meelezen wil ik dit graag zeggen: zoek gerust een andere baan, die zielepoot van een baas (die zich hier niet kenbaar durft te maken!) zadelt je ook nog op met een verouderd script!
Niemand gesproken
IRRITANT
Beste allemaal!

Dit nummer valt mij constant lastig ook al ben ik aangemeld bij het bel-me-niet register.
Graag met z'n alle een klacht indienen bij http://www.consuwijzer.nl/ en als je zakelijk bent https://www.acm.nl. Dit soort mensen moeten afgestraft worden!

Met z'n alle kunnen we dit soort gedrag voorkomen.
Niemand gesproken
NEUTRAAL
Geen idee. 2x sloeg voicemail aan maar dan hoor je een paar mensen met elkaar praten dus lijkt me geen ‘normale’ firma. Ze bellen nu al een paar weken.
Niemand gesproken
IRRITANT
Callcenter
Gesproken met: Anonieme Beller
IRRITANT
Marketing.