Geen idee, maar bellen meerdere keren per dag en met verschillende telefoonnummers.. Ik neem niet op.. Heel erg irritant..
Voor de zoveelste keer gebeld "namens de Energie-branche" terwijl wij al jaren in het bel-me-niet-register staan en die inschrijving regelmatig vernieuwen.
Dame aan de andere kant van de lijn maar eens gevraagd of haar bedrijf ook bekend is met dat 'bel-me-niet'-register.
Vreselijk irritant!!!
Vragen over energie, direct gesprek beëindigd.
Gebeld, echter te laat met opnemen, terug gebeld en geen gehoor.
Ben 2 x gebeld met verschillende nummers.
Beide keren zochten ze eenzelfde andere persoon dan mij.
Geen idee. Geprobeerd teru te bellen. Eindeloos gewacht, poging mijner zijds gestopt.
Onbekend is wie mij belde. Van een zichzelf respecterend bedrijf ervaar dat als zeer slecht! Dat het een bedrijf is leid ik af van de telefoonbeantwoorder met keuzemenu.
Wat mij betreft heb ik te maken gehad met een onbetrouwbaar bedrijf.
Ze wisten dat ik bij Engie zat en wouden me laten overstappen. Kwam opdringerig over.
Ik neem gewoon niet meer op, diverse malen wel opgenomen maar aan de andere kant van de lijn blijft het stil , nou hoe irritant kan dat zijn
Deden " onderzoek" naar hoe energie leveranciers mensen proberen te laten overstappen. Heb daar zelf geen last van (zit inclusief). Persoon was beleefd en vriendelijk en eindigde het gesprek netjes.