Bellen over "huidig energiecontract", Weten verder niet bij welk bedrijf het huidige contract is en beginnen brutaal te doen als je hen vragen gaat stellen. Bloed irritant!
een of andere mafketel, wordt telkens gebeld en als ik hem opneem wordt ie neergelegd.
Geen idee wie t zijn maar ze bellen dagelijks meerdere keren per dag, echt bloed irritant! Zou verboden moeten wordt dit gestalkt!
Vanmorgen kregen we van KPN de uitslag van het onderzoek binnen naar wie jou lastigvalt.
Het blijkt te gaan om een of meerdere callcenters van waaruit je wordt gebeld. In de meeste commerciële callcenters (telefonische verkoop, marktonderzoek of goede doelen) is het zo dat de computer telefoonnummers genereert en belt. Als je opneemt, word je vervolgens met een medewerker van het callcenter doorverbonden. Dat duurt soms even, waardoor het kan zijn dat je na opnemen eerst een tijdlang niets hoort.
We kunnen helaas geen waarschuwing uitdelen aan een callcenter. Wel kun je voorkomen dat callcenters je ongevraagd bellen door je naast het bel-me-niet-register ook in te schrijven op www.onderzoekfilter.nl. Zo laat je weten dat je niet ongevraagd wilt worden benaderd voor commerciële doeleinden.
Ongetwijfeld zit hier iets malafide achter. Ik wordt n paar keer per dag gebeld, nu al n week lang. Niet een keer spreken ze de voicemail in. Omdat ik in de zorg werk en mijn nummer ook praktijkruimte is en ik werk in de regio 020 zou dit vanalles kunnen zijn, dus Ba 3 x probeerde ik terug te bellen maar kreeg stilte en toen vage callcenter geluiden. Niet opnemen dus!
Word gebeld door dit nummer en ik bel ik terug krijg ik melding dat het nummer buiten niet in gebruik is....
Gelijk ophangen, en vooraf kordaat reageren. De jongen schrok er een beetje van dat ik zo direct reageerde, dus dat werkt.
Deed heel irritant en wist mijn achternaam en huisadres. Op mijn vraag hoe hij aan deze info is gekomen begon deze jongeman vervelend te doen en wilde hij ophangen. Ik bleef echter vragen stelden die niet beantwoord werden en uiteindelijk hing ik de telefoon op.
opdringerige verkoop met gevaarlijke verkoop techniek, geen ja of nee zeggen op vragen.
Niet opnemen of zo snel mogelijk ophangen, nooit iets vertellen ook geen ja of nee zeggen. Gewoon melden dat je niet meer gebeld wilt worden en direct ophangen. Niet netjes een antwoord afwachten. Zij doen ook niet netjes.