Wilde me bijna ongevraagd een aanvullend abonnement aansmeren. Luisterde niet en draaide een 'plaatje' af. Gaf aan geen interesse te hebben waarna de verbinding subiet werd verbroken. Uiterst irritant. De Volkskrant zou er goed aan doen dit soort telemarketing medewerksters te weren.
ik begrijp de Volkskrant
als je terugbelt wordt er niet opgenomen
Ze bellen voor een proefabonnement voor de Volkskrant.
Er is al drie keer gebeld tussen 13.45u. en 14.45u. Geen idee wie dit kan zijn.
Zojuist voor de 2e keer door dit nr gebeld, als ik opneem wordt de verbinding verbroken. Bij terugbellen neemt niemand op.
Toen ik opnam hoorde ik niets en toen ik terugbelde hoorde ik enkel callcenter geluiden.
Dit betreft de abonnementenservice van de Volkskrant.
Al een aantal keren door dit nummer gebeld, bij opnemen is er niemand aan de andere kant. Teruggebeld, maar er werd niet opgenomen.
Dit betreft de abonnementenservice van de Volkskrant. Ik vroeg om het kort te houden, maar kreeg een heel verhaal. Dus opgehangen. Zeer irritant.
Ik verwacht een telefoontje en weet niet waar vandaan dus ja... ik ben terug gaan bellen maar er werd niet opgenomen. Hopelijk geen gekke dingen nu met mijn abonnement.