16:34 u vandaag 1x horen overgaan
Ik zag een dit nummer. Er stond bij dat het uit Amsterdam kwam. Ik heb geen bekenden of iets dergelijks in Amsterdam dus niet opgenomen.
Dit nummer belde me direct 2x achter elkaar.
Waarom neemt de telefoon abonnement verstrekker zijn verantwoording niet en haalt dit nummer uit de lucht en geeft de overlastbezorger een dikke boete?
Eén keer opgenomen, gaat beltoon over. Nummer belt regelmatig, laat het nu maar doorbellen en neem niet op. Kost ze meer tijd en dan kunnen ze minder andere mensen lastig vallen.
door dit nummer wordt ik 2x per dag gebeld. telefoon gaat 1x over en bij terugbellen geen gehoor.
Ziggo zakelijk, ik heb namelijk dit nummer teruggebeld en de medewerker nam op met Ziggo zakelijk.
Deze medewerker vertelde mij dat een automatisch belsysteem alleen naar mensen belt die een zaak hebben. Het bel me niet register werkt dus niet omdat dit alleen voor particulieren is. Je kunt blijkbaar dan als zaak via de KVK regelen dat je niet meer gebeld wordt, of Ziggo kan je (als ze dat willen) uit hun bestand en belsysteem halen.
Blijven meerdere malen per dag bellen. Omdat ik het nummer heb geblokkeerd gaat het direct naar voicemail. Daar hoor je in de verte wat stemmen. Echt van die callcentre geluiden.