0268450011

Laatste melding: 31-03-2020

  • Betrouwbaarheid nummer:
    Onbekend
  • Bel dit nummer anoniem terug:
    (90 ct/min)
  • Hoe vaak worden mensen gebeld?
    Onbekend

Uitgegeven door Ziggo Zakelijk Services B.V.

Aantal keer dat 0268450011 is gebeld

0
0
0
0
0
0
94
50
100
44
0
week 04
week 05
week 06
week 07
week 08
week 09
week 10
week 11
week 12
week 13
week 14
Belvolume afgelopen periode

Laatst gebelde tijdstippen

  • Gebeld op 31-03-2020 om 17:32
  • Gebeld op 31-03-2020 om 17:31
  • Gebeld op 31-03-2020 om 17:12
  • Gebeld op 31-03-2020 om 17:08
  • Gebeld op 31-03-2020 om 17:04
Geef beoordeling

Ervaringen van gebruikers over 0268450011

Gevaarlijk

Ging over een electriciteits abonnement. Ik heb verteld dat ik van de lijst af wilde, Zouden ze doen. Ik heb het nummer inmiddels geblokkeerd. Maar ze blijven het proberen.
Zeer irritant

Niemand gesproken
Gevaarlijk

Vorige keer een vaag verhaal over korting op elektriciteit of zo. Ik heb het gesprek afgebroken. Onduidelijk snel pratend verhaal. Heb het nummer nu geblokkeerd

Gevaarlijk

Irritant, ze blijven bellen.
Willen alleen iets aansmeren, willen weten waarom je niet wilt praten (dat is privé).
Ze bellen elke dag en spreken hele lange voicemails in met geen inhoud.

Gesproken met: Arnhem, Callcenter?
Irritant

Slecht te verstaan. Wel goed Nederlands, maar ze praatte zo snel dat ik na 2x vragen nog steeds niet weet wie het precies was. Ze vertelde dat ik momenteel een energiecontract heb bij een bepaalde leverancier (klopt) en dat ze altijd nog op de achtergrond meekijken of hun klanten tevreden zijn (maar zij was helemaal niet van die energieleverancier). Ze wilde mij een korting aanbieden bij diezelfde energieleverancier. Toen ik aangaf geen interesse te hebben, vertelde ze dat het niet om het overstap ging maar om een korting. Het voelde niet goed en heb daarom aangegeven dan zelf wel contact op te nemen met mijn eigen leverancier (doe ik niet natuurlijk, haha). Vervelend en vaag telefoontje. Heb het nummer geblokkeerd.

Niemand gesproken
Irritant

Callcenter

Gesproken met: Ene Thomas
Neutraal

Belde namens elektriciteit bedrijf voor een voor ons onbekende installatie bij een woonadres