Op zich een aardig klinkende dame, leek aan de stem te horen al wat ouder. Ze belde namens Dela en wilde gegevens verifiëren. Nu is dat toevallig een beetje mijn werk; AVG, verwerking persoonsgegevens, Verwerkingsovereenkomsten ect. Dit kan helemaal niet, Dela mag als (financiële) instelling helemaal geen call center in huren om klanten bellen om gegevens te verifiëren, NIET OP INGAAN! Identiteitsfraude ligt op de loer. Iedere crimineel kan gegevens van dark web halen en deze vervolgens op deze manier verifiëren en verrijken.
Geen idee. Ik ken niemand in Eindhoven. Heb geweigerd. Tijdstip was tegen het middaguur op vrijdag.
Telefoon niet opgenomen na onderzoek naar beller. gezien de andere ervaringen hier, telefoon nummer geblokkeerd.
Jongedame aan de lijn gehad die zegt van Dela te zijn en voortaan contact digitaal wil laten verlopen. Volgende vraag was om mijn gegevens ter verificatie te verstrekken. Dat was voor mij reden om het gesprek te be�indigen.
Onbekend waarom ik gebeld wordt dor dit nummer , ik heb geen relaties in eindhoven