Nare agresieve verkoop stategie
Vaag verhaal over glasvezel die eruit gaat vanwege slechte verbinding en klachten uit de buurt, dat je straks geld moet betalen als je nu niet gebruik maakt van het aanbod om over te stappen op het nieuwe glasvezelnetwerk. Agressieve verkoper.
Hij gooide de haak op de telefoon, nadat ik zijn vraag of ik over het internet in het huis ging negatief beantwoordde.
Ik ben een aantal keer gebeld en als ik opneem hoor ik of niets of stemmen op de achtergrond. Nu maar geblokkeerd. Heel irritant!
Opdringerige meneer die zich voordoet als medewerker van Ziggo om nieuwe glasvezelkabel naar de woning aan te leggen.
Eerst is het stil en dan een popie Jopie die zich voordoet als iemand van Ziggo. Maar gewoon een commercieel verkoopkanaal is. Niet van ziggo zelf. Dulden geen nee en drammen door. Irritante lui.
geen idee, als je opneemt blijft het stil. geblokkeerd dus.