Belt vaak en kort maar ik heb niet opgenomen.
Gaat 2x over dan wordt het afgebroken.
Nooit gebeld en kreeg een bericht dat ze hadden proberen te bellen en of ik terug wil bellen. Na deze reviews dus niet.
Wordt al enige tijd lastig gevallen met meerdere telefoontjes per dag.
Heb tussendoor wel een zgn Ziggo medewerker aan de lijn gehad met zgn vragen waarom ik van Ziggo naar andere provider ben overgestapt. Deze overstap was reeds een jaar geleden en nu nog deze enquete?????In mijn argeloosheid daar eerlijk antwoord op gegeven. Na meerdere reviews hier gelezen te hebben gaat me een licht op en denk ik dat er een stel irritante treiteraars aan het werk zijn. Advies: nummer onthouden en niet opnemen.
Maar irritant is het zeker.
Spam mensen die zich vervelen.
Er staat Ziggo in het scherm, maar die zijn het niet. Ophangen en niet terug bellen is mijn advies.
Geen idee. Men zegt op antw.apparaat Ziggo
Bellen elke dag, zodra je opneemt hangen zij op. Bel je terug, dan krijg je een bandje van Ziggo en sta je in de wacht tot er iemand beschikbaar is...