Ik ben gebeld door ene Peter van nationale energie beheer dat het energiecontract wat ik had aangevraagd niet kon ivm stijgende gasprijzen en dan moest ik maar een ander contract van GreenChoice accepteren. Hij wist alles van mij, mijn naam, emailadres en woonadres. Ik kreeg een sms met het aanbod en daar moest ik dan op ene link klikken. Dat heb ik uiteraard NIET gedaan. Tevens kreeg ik een mail met een button met een link naar het aanbod. Ook daar heb ik NIET op geklikt. Als ik op google zoek op Nationale energiebeheer dan kom ik op een website uit die tijdelijk offline is... Nou dat is toch wel heel vreemd allemaal! Ik vertrouw het voor geen meter en ik ga morgen contact opnemen met de energieleverancier waar ik het contract heb aangevraagd wat er aan de hand is. Ik vertrouw echt geen een telefoontje meer, helaas dat het zo moet tegenwoordig maar ik voel me continue bedreigd door al die gekke telefoontjes waarbij ze alles van je weten en dan ook nog smsjes en mailtjes sturen met links.
Hangen meteen op, nooit terug bellen dan nemen ze namelijk je telefoon over.
Ik heb dit nummer geblokkeerd, waarom word je in hemelsnaam gebeld en wordt er niets gezegd of de verbinding wordt verbroken. Bel je terug ( met anoniem nummer) krijg je een Engels sprekend bandje dat het nummer niet klopt.....heel vreemd.
zal wel weer een of ander callcenter zijn voor energie overstappen...
Bellen op en hangen gelijk weer op.
Nam niet op
Controleerde eerst het nummer
Geblokkeerd blijven bellen geen gehoor