Hij begint heel vaag dat een collega van hem mij gesproken heeft over een contract.
Op mijn vraag welk contract herhaalt hij zich. Pas nadat ik een heleboel soorten contracten opgesomd heb met de vraag welk van deze is komt de aap uit de mouw. Het blijkt om een energie contract te gaan..
Ik heb hem wederom gewezen op het geregistreerd zijn in het bel me niet register maar hij beweert geen regels te overtreden met zijn belletje. Daarna hing hij heel onbeschoft op. Hij had waarschijnlijk door dat hij bij mij geen voet tussen de deur kreeg.
ze proberen je wijs te maken dat je zakelijke stroom afneemt op je huisadres, wat fout wordt afgerekend door je huidige energie leverancier. ze willen je gratis uit de brand helpen, want je eigen energie leverancier zou je daarvoor doorbelasten voor het aanpassen van je contract.
Wordt er niet goed van!!
Ze blijven bellen, terwijl we gezegd hebben geen interesse te hebben in de zoveelste aanbieding.
Iedere keer heb je een andere medewerker aan de kijk, zodat jeje verhaal opnieuw kan doen.
Belt me ondanks dat ik ingeschreven sta bij bel-me-niet register en praat daar na mijn opmerking hierover gewoon overheen.