Weer zo'n bedrijf die aanhoudend blijft bellen om je een energiecontract te verkopen. Van een bel me niet register hebben ze kennelijk nooit gehoord.
Bellen om je energiecontract te verlengen. Onbekend van welk bedrijf het is. Ik geef aan dat ik geen behoefte heb aan hun aanbod. Mevrouw wordt boos en zegt dat ik me onbehoorlijk gedraag door zo te reageren terwijl ik hun aanbod nog niet eens ken. Ik vind dit de omgekeerde wereld: ik heb geen behoefte aan dit soort irritante opdringerige telefoontjes!
Ik zag het nummer bellen. Normaliter worden alle nummers op mijn toestel zichtbaar gemaakt wie er belt. Deze niet. Dus meteen internet zoekactie gedaan op het nummer en kwam onderstaande berichten tegen. Nummer meteen op de blok. Thxs y'all.
Dagelijks gebeld, nog nooit iemand aan de lijn gehad
Zéér opdringerig en aanhoudend. Weet van geen ophouden, terwijl ik duidelijk aangaf niet geinteresseerd te zijn. Ondanks het feit dat bij haar vanwege de privacywet niet bekend was wie onze energieleverancier is, wist ze wel te vertellen dat we nu teveel betalen en ook dat ons contract afloopt...? Hoogst irritant, mijn advies, gelijk het gesprek verbreken.
Ze hebben me inmiddels meerdere keren gesproken, ook meerdere keren aan de lijn gehad in de afgelopen paar weken. Steeds zeg ik NEE, maar men blijft terug bellen. Toen ik zei "bel mij niet terug" kreeg ik letterlijk als reactie "dat knopje heb ik niet".
Geen vaste tijdstip belt dagelijks. Er wordt niks gezegd alleen klik van call center. Blokkeren lijkt mij het beste.
Nummer teruggebeld, en idem wachtmuziekje. Niemand aan de lijn gekregen.
14-08-2018 om 09:37, geen reactie na opnemen, na 5 seconden werd verbinding verbroken