Willen wat verkopen, maar heb ze gelijk afgekapt
Waarschijnlijk onze gegevens van KvK ontvangen. Vaag verhaal over voordeel op gas en licht vanwege KvK inschrijving, voordeel kon op vier postcodes, dus ook voor mij privé, broer, zus, tante... Niet op ingegaan.
Deze firma belt namens Total-Energie. Met een listige aanpak proberen ze je over te halen om energie van de producent ipv de leverancier af te nemen. Ik zou energie gaan ontvangen bij een energiefabrikant uit de buurt....... Een onsamenhangend verhaal dat niet beargumenteerd kan worden. Zelfs na 3 keer aangeven dat ik geen interesse heb blijft men doordrammen tot de verbinding plots wordt verbroken. Tip aan de medewerkers van dit call-center: zoek je een andere baan.
Willen iets verkopen. Iets met energie. Eerder werd dit nummer gebruikt door een andere firma, want we hadden het al als 'niet opnemen' in ons scherm staan. Na 2x op 1 dag te zijn gebeld, besloten om nooit meer op te nemen.
Ze bellen één maal per etmaal. Als je opneemt, dan wordt er steevast opgehangen. Het wordt zo langzamerhand een tikje irritant; het heeft er een tikje de schijn van dat ze ophangen zodra er iemand aan de lijn is die niet klinkt als een frêle bejaarde of een dom blondje.
Ondanks dat we bij het bel me niet register staan ingeschreven namen ze toch contact op met het verhaal dat één van hun klanten hun had gevraagd met ons contact op te nemen voor een aantrekkelijk energie aanbod.
Blijven bellen ook al geef je aan geen interesse te hebben