Dagelijks en al maanden lang wordt ik gebeld via dit telefoonnummer en heb dit geblokkeerd. Toch blijven zij bellen.
Mevrouw zegt dat ze belt omdat ik heb aangegeven goedkopere stroom te willen. Dat heb ik ten eerste nooit gedaan en ten tweede heb ik haar eerst gevraagd of zij van een organisatie was waarvoor het bel me niet register van toepassing was en dat ik dan geen interesse had. Ze ging toch door met haar verhaal. Ik heb haar gezegd dat ik ging ophangen en dat heb ik ook gedaan.
Zwendelaars-ik heb nu.een keer opgenomen zeiden niks.Maar ik hoorde allemaal wel stemmen op de achttegrond.
Men belt laat geen bericht achter. Bij terugbellen krijg je niemand aan de lijn en geen bedrijfsnaam te horen. Ik dacht dat het een belangrijk telefoontje van mijn verzekeraar was. Nu blijkt het dus een of ander verkoopnummer te zijn. Heel irritant op mijn zakelijke lijn.
Ik sta geregistreerd bij het bel me niet register en nog word ik gebeld,knap irritant,weet niet wie er achter zit ,maar ik neem onbekende nummers gewoon niet op.
Hou je van de domme. Zeg dat ze even moeten wachten want er staat iemand met een pakje aan de deur, zet microfoon van je toestel uit, wacht gerust 5 minuten. Schakel de microfoon weer in laat ze weer even praten. Zeg vervolgens niks, maar houd ze zolang mogelijk aan de lijn. Al die tijd dat ze met jou aan de lijn hangen vallen ze niemand anders lastig (!) maar verkopen ze ook niks! En dat is het belangrijkste.
Opgegeven bij bel me niet, maar dat helpt niet. neem gewoon niet meer op.
tijdstip: verschillende tijden, frequentie: om de dag.
Veel heb ik aan onderstaande toe te voegen. Wel dat je na 2 uur in de wacht er uit gegooid wordt. Dit heb ik namelijk 2 keer meegemaakt.
Ik heb geen idee wie er achter dit nummer zit. Wel adviseer ik, niet terug te bellen je blijft namelijk in de wacht staan. Ook als je de eerst volgende wachtende bent, dan laten ze je zo een uur aan de lijn en verbreken dan na 2 uur de verbinding.
Collectieve Energieverkoop. Heb vorige maand telefonisch een energiecontract afgesloten onder voorwaarde dat het zou worden opgestuurd. Dit is niet gebeurd. dus zit in impasse (heb ik nou wel of niet een nieuw contract vanaf november 2019? Vandaag probeerde ik voor 2e keer het nummer te bellen. Eerste keer half april ruim 1,5 uur in de wacht en opgehangen. Vandaag bijna 2 uur (tot 17:00). Na eerste 5 wachtenden voor mij na een uur, al ruim een uur eerstvolgende die geholpen word en al onze medewerkers zijn in gesprek. Irritante wachtmuziek van audiojungle (watermerk). Ik wil mijn overeenkomst ontbinden maar heb geen gegevens.