ik moet voor vrijdag 995,00 betalen. maar zou niet weten waarheen
Bellen als zijnde incassobureau namens euroloterij, zou afgesloten zijn in juni 2016. Heb ik nooit gedaan. Weet nergens van.
Gebeld vandaag 29 augustus.
Zeer brutale vrouw, laat je niet uitspreken.
Zei dat ik iets open had staan van 1 of andere loterij.
Was in december 2016 iets afgesloten en ze zei dat ik verschillende mails had ontvangen met aanmaningen/heriineringen.
Heb niks in mijn mailbox gezien daarvan.
Ik zei als je wat van me moet, stuur dan alles per post.
Nee dat kon dan zogenaamd niet.
Dus heb ik de hoorn erop gelegd.
Belde ze weer, heb niet meer opgenomen.
Er werd gebeld om te vertellen dat ik 23 december 2015 mee had gedaan aan een actie van Degroteprijzenpot. Deze is per mail naar mij verstuurd (naar mijn idee nooit ontvangen). Binnen 2 weken zou ik de tijd hebben gehad om dit actie abonnement op te zeggen, helaas had ik dit niet gedaan. Nu zou er een bedrag van 395 euro open staan. Omdat ik 8 termijnen van 49 euro niet betaald had. (Dit is overigens 392 euro (8*49))
Hiervoor moet ik dus nu zo snel mogelijk 395 euro overmaken. Ze zouden de factuur via een email versturen. Ik heb gevraagd of dit niet per post kon, dit doen ze alleen per email. Wat ik erg vreemd vond. Hieronder de factuur welke ze per mail hebben verstuurd:
Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen :
U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van I. Aktar om de totaalsom van €395 te betalen . Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.
De betaling dient gedaan te worden op
IBAN: DE56 4401 0046 0405 7144 68
BIC: PBNKDEFF
t.n.v. AKTAR
De betaling dient te gedaan worden onder vermelding van uw naam en factuurnummer: 1007823. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@i-aktar.de onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Algemeen Secretariaat
I. Aktar
E-mail : info@i-aktar.de
GEWOON NIET REAGEREN!!
Wordt tot 2x toe gebeld omdat ik een openstaande schuld zou hebben.
Gebeld op donderdag 23 augustus 2018 om 14:45 uur. We zouden een achterstand in betalingen hebben omdat incasso niet gelukt was. We hadden schijnbaar nooit op hun mail gereageerd en 'gelukkig' hadden ze ons nu telefonisch kunnen bereken.Er werd druk uitgeoefend om vóór 5 uur de 'achterstand' te betalen, anders werd gerechtsdeurwaarder ingeschakeld en zouden kosten nog hoger oplopen (bijna verdrievoudigd). Ook kon daarna geen sprake zijn van een betalingsregeling. Belden na een kwartier alweer terug om te vragen of we al een besluit genomen hadden. Daarna alweer binnen een half uur om aan te geven dat we echt vóór 5 uur betaald moesten hebben, want dan sloot hun kantoor.
Belt met een vaag verhaal van incassoburo unic parts over een cliënt (?) die nog een vordering open heeft staan. €450, maar als ik direct betaal is het maar €250. Iets met een jaar abonnement dat niet opgezegd is in 2016 of 2017...
Ook nog foute gegevens en nooit email 9f post ontvangen. Keihard opgehangen.
Nogmaals mijn ervaring met dit nummer. Unic Parts bestaat niet en er zit een onbetrouwbaar IDeal linkje in hun mail.
Er zijn vast mensen die betalen, want ik kan op deze site zien dat ze de hele dag door mensen op bellen.
Moet dit niet eens gemeld worden bij Opgelicht?
Mevrouw sprak met buitenlands accent. Ging over wellnes en een vliegreis. Beweerde dat ze op de band had dat we iets toegezegd hadden een jaar geleden. We zouden extra kosten moeten betalen. Dit klopt allemaal niet. Toen we zeiden dat we hier nog nooit van gehoord hadden en geen openstaande rekeningen hebben, begon ze over een bandopname. Dit afgekapt en opgelegd. Ze belde nog weer terug en zei boos dat we niet zo hoefden te reageren. Ze wenste ons succes met de extra kosten en smeet de hoorn erop.