Nummer belt doorgaans tijdens kantooruren, soms enkele keren per maand. Vandaag niet opgenomen, maar bij voorgaande keren vergelijkbaar met de reactie van "Geplaatst op 28 mei 2019 11:12" - Ook wij wensen niet gebeld te worden om over te stappen van energieleverancier. "U spreekt met de NUON. Wij kunnen een gunstige aanbieding doen. Wat voor abonnement hebt u bij ons? ". Hallo. Als je écht van de Nuon bent, weet je wel wat voor abonnement ik heb. Don't call us, (we won't call you either).
Belden met informatie over onze overstap van energieleverancier. Al zo lang als we hier wonen niet van leverancier gewisseld, dus slaat nergens op. Proberen je gewoon weer wat aan te smeren. Staan met alle telefoonnummer bij bel-me-niet geregistreerd, maar blijkbaar helpt dat niks...
Kan me niet voorstellen welk plezier iemand hierin heeft. Zielig en irritant
Een dame belde voor een "herberekening van energie". Ik sta al tijden ingeschreven in het bel-me-niet-register, maar dat wordt blijkbaar genegeerd.
Al meerdere 085nummers geblokkeerd. Schijnen er een sport van te maken met hun misselijkmakende energieleveranciers
Trap er niet in
Deze keer opgenomen maar verbinding wordt meteen verbroken. Wat heeft dit voor zin? Is dit een automatische test om te kijken of je opneemt?
iemand die je iets probeert ergens een abonnement op te nemen o.i.d
Heb ze een keer aan de lijn gehad. Ben toen boos geworden. Ze melden dat je je dan maar in het bel-me-niet-register moet registreren. Dat heb ik al diverse malen gedaan.
Denk misschien al 10 keer gebeld door dit bedrijf, voorheen hadden ze een privenummer. Blijven telkens hetzelfde zeggen over beter energieprijzen. Ze vroegen geen toestemming om mijn gegevens of postcode te gebruiken voor hun energie check en schijnbaar doof voor het antwoord 'NEE'.