Vandaag voor de tweede maal gebeld maar niet opgenomen want vorige week werd ik ook gebeld en toen werd er meteen neergelegd.
Er werd meteen opgehangen toen ik opnam, en dat terwijl ze mij belden. Erg vreemd.
Irritante energie verkoop praatjes. Ze proberen je aan de praat te houden door te zeggen dat er problemen met het gas etc. is en dan gaan ze je proberen over te laten stappen. Niet in trappen.
Heel slecht. Zeggen dat ik een mail heb gehad over mijn energie terwijl ik nog thuis woon. Ze wist niets meer te zeggen en zei dat ik gewoon ik het bestand sta.. oplichting!
Persoon belde zogenaamd uit naam van consumentenbond ivm verhoogde energie tarieven. ik ben geen lid van de consumentenbond!!
Gebeld names "consumenten manager" met aanbod energie goedkoper te moeten afsluiten bij deze club, zeer onfatsoenlijk, bij vragen naar de naam van deze heer, noemde hij iets dat op mijn naam leek. Vertelde mij wat ik allemaal MOET doen, om vervolgens onder verschillende verwensingen te verbinding te verbreken.
Erg opdringerig gesprek over overstappen van energie leverancier. Ze zeiden van het bedrijf: “consumenten manager†te zijn. Ze hadden geen correcte informatie en waren allerlei gegevens aan het opzoeken op de computer. Ondertussen vragen ze allerlei vragen over hoeveel je betaald voor je energie rekening. Opeens kunnen ze het allemaal zien en komen ze met “u kunt veel minder betalen voor uw energie rekeningâ€. Met argumenten als, u stopt die 300 euro toch liever in uw portemonnee dan het stop contact, wordt je voor gek verklaard als je niet geïnteresseerd bent. Wanneer ik om het voorstel vraag, kan ik die alleen krijgen als ik een contract afsluit “maar dan heeft u 14 dagen de tijd om u te bedenken, dus is er geen probleem om dit nu af te sluitenâ€. Ze hebben me tarieven daargegeven die helemaal niet kloppen met de leverancier. Volledige oplichting!!
Ik werd gebeld door een jonge vrouw, vroeg of ze met ... sprak, ik zeg nee, toen if ik postcode xyz had, ik zeg weer nee. Krijg ik een verhaal dat ik ben gebeld dat de energierekening omhoog ging en dat ze zou uitleggen waarom, ik zeg ik ben niet gebeld. Gaat gewoon door, k zeg het telefoonnummer klopt niet, een energiecontract staat op een fysiek adres en dit telefoonnummer hoort niet bij de genoemde postcode. Krijg ik haar supervisorr aan de lijn die me probeert te vertellen dat de mix up komt door ziggo, ik zeg ik heb geen ziggo...probeert hij gewoon door te gaan met zijn verhaal en toen ik spdat niet af wilde luisteren een opmerking of ik op Mars woond en hoorn erop, erg onbeschoft!
Bij het opnemen werd zonder iets te zeggen de verbinding verbroken.
Ze vroeg naar een bepaalde naam, maar ik zei dat ik anders heette. Toen vroeg ik haar hoe ze aan mijn nummer kwam. Daar kreeg ik geen antwoord op en toen vroeg ze of ik in Dordrecht woonde en ik zei nee. Toen zei ze dat het verkeerd verbonden was en hing ze op