Ben 2 keer gebeld en als ik terug bel krijg ik een antwoord apparaat
Besparenkan heeft een verschrikkelijke callcenter die je wel 12x per dag belt. Als het niet met nummerweergave is, dan bellen ze met een privé nummer. En ze hebben ook niet het fatsoen om éénmalig je voicemail in te spreken en jou de keus geven om met hun in contact te komen. Maar in plaats daarvan laten ze je voicemail met een onbesproken bericht achter, zo vaak als je wordt gebeld(duurde echt maanden). Daar ik ook niet in de gelegenheid was om mijn telefoon te beantwoorden(Er zijn mensen die gewoon werken)en ik wel 1x de moeite had genomen om ze terug te bellen, kreeg ik via een bandopname te horen dat ze door drukte mij niet te woord kunnen staan en terugbellen.. Uiteindelijk zag hoe vaak ik werd gebeld en notificaties kreeg over inhoud van mijn voicemail(met die onbesproken berichten). Heb ik echt zoiets van; zo'n bedrijf kan ik niet serieus nemen. Toen maar hun 0880550116 geblokkeerd via het Bel-me-niet Register en privé nummers ook maar geblokkeerd. Eindelijk rust!
Besparenkan doe gewoon fatsoenlijk en jut jullie callcenter medewerkers niet op met jullie irritante bel beleid wat jullie hanteren. Kap daarmee!!!!!! Zo kom je niet geloofwaardig over!!!!
Dit telefoonnummer is afkomstig van 'besparen kan'. Ik werd meerdere keren per dag gebeld, soms wel 12 keren per dag en voornamelijk overdag. Doordat ik in begin niet in de gelegenheid was om het op te pakken en 1 keer had teruggebeld, kreeg ik via een bandopname te horen dat ze door drukte niet in de gelegenheid zijn om je te woord te staan en je terugbellen...
Hoe vaak ik werd gebeld, was het voor mij de moeite niet meer waard om de telefoon op te pakken. Ook als ik er wel voor in de gelegenheid was. Voornamelijk ook omdat ze niet het fatsoen hebben om je voicemail éénmalig in te spreken en jou de keus willen geven of jij hun wilt spreken of niet. Ze gaan ook over op onbekend bellen. Daardoor hun 0880550116 nummer geblokkeerd via het Bel-me-niet Register en zelfs privé nummers heb ik geblokkeerd. Zulk aanhoudend belgedrag zegt voor mij genoeg en kan ik zo'n bedrijf niet serieus nemen, dan alleen maar vreselijke hinderlijke irri.
Energiemaatschappij? Ook al zo'n onbeschofte drammerd aan de deur gehad.
Zeer irritant, deze partij belt meer dan dagelijks, mijn scherm laat anoniem zien maar via een sms dat ik een voicemail bericht had kwam dit nummer in beeld
Ze blijven het herhaaldelijk weer proberen, zeer irritant.
Zoveelste aanbieder voor goedkoper energie (stroom en gas).
Mailen tarieven en/of contract die je moet bevestigen. Daarna heb je dan 2 weken om ervan af te zien.
Fraude, er wordt continu gebeld. Als je terugbeld geen reactie.
Dit is van een energievergelijker. Op zich geen probleem, maar bij het doen van een aanbieding via email vragen ze om je bankrekeningnummer. Aangegeven dat ik me daar niet prettig bij voel en dit dus niet wil geven voor alleen maar een voorstel. De jongeman bleef echter enorm doordrammen, waardoor ik heb gezegd dat ik deze manier van werken niet vertrouw. Geen ruimte voor wederhoor en blijven doordrammen. Uiteindelijk de verbinding zelf verbroken.