Dit was NIET de klantenservice van bol.com maar een malafide bedrijf waardoor je niet geholpen wordt maar lang in de wacht wordt gezet of doorverbonden naar niet bereikbare telefoonnummers om telefoonkosten te innen.
Zeer gevaarlijk nummer die je voor veel onverwachte kosten doorverbindt. Ik ben bezig een civiele procedure te starten tegen deze exploitant, en heb melding van oplichting gedaan bij de ACM.
Dacht bol.com te bellen. 20 min in de wacht gestaan. Slecht sprekende mevrouw aan de telefoon gehad. Vroeg om mijn adres. Niet gegeven en gesprek afgebroken. Besef me nu dat dit een duur gesprek was.
Ze houden je aan de lijn en je wordt totaal niet geholpen
Ik dacht te spreken met Klantenservice van de Plus (heel erg lang in de wacht gestaan) en legde probleem uit. Vreemde reacties op mijn vragen. Ik vroeg e.e.a. om te checken of ze mijn verhaal begrepen had, maar af en toe reageerde ze. Toen ik vroeg om me door te verbinden met een bepaald filiaal, moest ze ook mijn adres en telefoonnummer weten. Dat heb ik niet gegeven. Ik kreeg uiteindelijk door dat er iets niet klopte en vroeg haar naam en die gaf ze niet. Toen ik zei dat ik wist hoe een klantenservice werkt en dat ik een klacht ging indienen, zei ze niks meer, wat ik ook riep. Totaal heeft het gesprek ca half uur geduurd, dus dat gaat me heel veel geld kosten begrijp ik nu.
Zomaar 18,57 euro afgeschreven.
Voicemail, doorgezet,in de wacht, slecht sprekende medewerkers en uiteindelijk een dode lijn maar wel 12 euro lichter!!
Medewerkers willen hun naam niet geven,
Oplichting!!
Was een vrouwelijke stem en niet te verstaan
Ik moest helpdesk van de telegraaf bellen. Ik moest 09064045404 bellen. daarna werd ik meer dan 5 min in de wacht gezet daarna werd de verbinding verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Daarna weer gebeld werd weer meer dan 5 min in de wacht gezet kreeg toen wel iemand een de lijn die zou me doorverbonden daarna wed de verbinding weer verbroken. Wederom gebeld weer hetzelfde verhaal daarna besloten nooit meer dit nummer te bellen. Ik voel me opgelicht en niet geholpen en heb nu een dunnere portemonnee.
Werd opgenomen en direct door verbonden werd er gezegd door een vrouw die zeer slecht Nederlands sprak en daarna een computer stem die steeds zei u word zo te woord gestaan en naar 17 minuten weer dezelfde slecht sprekende vrouw aan de lijn. Toen snel opgehangen wel bijna 10 euro berekend voor een gesprek waar ik niemand voor gesproken heb. Het zou de klantenservice van greetz zijn .