Hij vroeg of in gebrekkig engels of ik kon nakijken voor wat instelling aan te passen zodat hij toegang kon krijgen tot mijn pc, ik ben met hem de discussie aangegaan en na 5 minuten heb ik die meneer de haak gegeven. Ook gewezen op het feit dat hij aan het scammen is en dat zijn nummer bekend is ontkent ie met klem. Ziggo kan er niks tegen doen behalve een nieuw nummer verschaffen. Tot nu toe 2 x gebeld, de 2e niet opgenomen. Heb nu de voicemail aanstaan met de mededeling dat het gesprek word opgenomen.
Geen idee. Twee keer overdag gebeld. Alleen de vraag of het in het Engels kon. Toen werd er opgehangen.
Geen idee. Niet opgenomen. Werd 's middags gebeld.
1e keer opgenomen. Onduidelijke vrouwenstem brabbelt wat. Toen heb ik maar opgehangen. Elke 2 uur wordt er weer gebeld, maar ik neem niet meer op.
Niet opgenomen en hoogste irritant en vervelend.
Geen idee ik neem niet op want voor mij onbekend buitenlands nummer mer 11 cijfers. Ervaring met vergelijkbare nummers is dat je weken achtereen dagelijks wordt lastiggevallen over een fout in je computer. Als ik meld dat ik geen computer bezit hangen ze meteen op. Tip: neem niet op!
Vanmorgen ben ik gebeld en er werd gevraagd of ik Engels sprak. Toen heb ik opgehangen. Sindsdien word ik om het uur gebeld.
Ik had een gesprek in het Engels (vrouw) wat ik niet goed spreek/versta. Ze heeft het over computer. Net voor de 2e keer gebeld, ik heb niet meer opgenomen.
We worden elke dag gebeld. Ik heb eenmaal terug gebeld en kreeg te horen dat het nummer niet in gebruik is. Eenmaal heb ik opgenomen en hoorde in de verte een onverstaanbare vrouwenstem.