Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

UPS klantencenter Apeldoorn

(2.8)
Klantenservice: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer Website: Bekijk website

Adres

Kleine Fluitersweg 251, 7316 MX Apeldoorn

Vestiging: Bekijk locatie

Over UPS klantencenter

Het verrichten van expresbesteldiensten en van andere koeriersdiensten

Onze bezoekers over UPS klantencenter in Apeldoorn

  • Telefonische bereikbaarheid
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.5
    229 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3
    139 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.3
    116 beoordelingen
  • Totaal:
    2.8
    484 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    08:00 - 18:00
  • Dinsdag
    08:00 - 18:00
  • Woensdag
    08:00 - 18:00
  • Donderdag
    08:00 - 18:00
  • Vrijdag
    08:00 - 18:00
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Post en koerier in Apeldoorn Meer uit de keten: UPS in Apeldoorn

Reviews over UPS klantencenter in Apeldoorn

  • (2)

    1. Het nummer in de telefoongids klopt niet, het is 020-5040500.
    2. Daar krijg je eerst 4 miniuten allerlei opgenomen boodschappen te horen en vervolgens wordt je doorverbonden met ..... NIEMAND. Een lege lijn dus, zonder geluid. Voor >10 minuten.
    3. Ik geloof dat ik importkosten moet betalen voor een land waar ik geen importkosten voor hoef te betalen, maar er is geen enkele ingang om dat te bestrijden. UPS strijkt het geld op.
    KLANTENSERVICE is niet belangrijk voor UPS, ook niet als je al ?35,- voor de verzending hebt betaald en vervolgens toch 10 dagen op je pakje mag wachten.

    11 mei. 2020 08:56:29
  • (2)

    Vreselijke bot. Geef mij een echte medewerker ipv 5 minuten lange praat met een bot. oh mijn god.

    24 apr. 2020 13:53:09
  • (2)

    Ik kan niemand bereiken. Het duurt minstens 10 minuten voordat je de hele uitleg hebt gehoord en daarna krijg je niemand aan de telefoon. heel erg onduidelijk

    20 apr. 2020 13:23:36
  • (1.5)

    heel slechte service voor hulp verlening. eindeloos in de wacht en slechte verbinding

    20 mrt. 2020 19:18:29
  • (2)

    Slecht bereikbare klantenservice.
    2 keer gebeld 1 keer 21 min in de wacht daarna verbinding weg daarna nog 1 keer 19 min in de wacht
    Vragen ze mijn track and tracé nummer geef ik ze en wordt de verbinding verbroken.

    Al met al een slechte service.

    3 dec. 2019 18:04:44
  • (2.7)

    UPS is eenmaal aan de deur geweest voor afleveren van het pakketje. Omdat ik niet thuis was zou ik dit bij UPS point op kunnen halen. Deze was dicht en sindsdien twee dagen later is niet duidelijk waar het pakketje is en of deze ooit op te halen is. De klantenservice weet niets en is ook niet bereid om naar een oplossing te zoeken. Een klacht indienen via de site lukt niet en verder komt er ook geen reactie of oplossing. Zeer slechte service of eigenlijk geen service.

    13 jun. 2019 13:44:00
  • (2)

    Pakket de dag zelf niet op het juiste adres bezorgd door fout van de pakket bezorger. Telefonisch contact gehad en ik zal die zelfde avond alsnog mijn pakket krijgen. Een uur voor ik het zal ontvangen opnieuw telefonisch contact gehad dat het toch biet ging lukken. Volgende dag zal het voor 11:00uur bezorgd worden. Om 12:00uur nog steeds niemand. Wederom telefonisch contact en ze zouden het oplossen en mij terug bellen. Hierna niemand meer te pakken kunnen krijgen en wordt gewoon weg gedrukt. Simpel gezegd: ze hebben er schijt aan hun klanten en behandelen hun zonder respect! Advies: laat alstublieft niet uw pakket bezorgen via het kantoor in Apeldoorn.

    25 jul. 2018 13:06:30
  • (2)

    Niet te bereiken. Betaal veel geld voor 24 uurs levering en de bezorger vertikt het, tot 2 keer toe, normaal aan te bellen en het pakketje te leveren. Niet thuis? Briefje in de bus terwijl ik in de woonkamer zit te wachten, belachelijk bedrijf.

    2 mrt. 2018 15:12:47
  • (3.3)

    Omdat UPS zich van hun klanten afschermt en geen email adres heeft voor meldingen
    (je kunt wel via een formulier iets melden maar dat geeft dus geen mail adres) en ik wel wil laten weten wat ik de beoogde ontvanger van mijn pakket geschreven heb, via deze weg.
    Mogelijk heeft u een mail gehad van UPS met trackings nummer 1ZC9T93UYZ95789823 betreffende het door u bestelde boek.
    Kiala bestaat niet meer en is over gegaan in UPS.
    Het pakket zal echter niet met deze zending komen, want UPS blijkt het label voor op het pakket via een popup scherm te leveren en dat stond op mijn PC (zoals bij veel PC gebruikers) geblokkeerd. Ups biedt geen optie om het label alsnog te printen. Telefonisch contact met UPS bevestigd dat ik een nieuwe verzending (en betaling) moet aanmaken en ik zelf eerst maar moet uitzoeken hoe ik de blokkering moet opheffen. Dat ben ik nu dus aan het uitzoeken. Ik zal het boek zo snel mogelijk opnieuw proberen op te sturen

    2 okt. 2017 16:18:21
  • (10)

    Prima

    10 jul. 2017 15:03:11
Gerelateerde bedrijven aan UPS klantencenter
Aanverwante rubrieken