Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Praxis Hoofdkantoor Diemen

(3)

Onze bezoekers over Praxis Hoofdkantoor in Diemen

  • Telefonische bereikbaarheid
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.3
    339 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.1
    198 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.2
    162 beoordelingen
  • Totaal:
    3
    699 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 21:00
  • Dinsdag
    09:00 - 21:00
  • Woensdag
    09:00 - 21:00
  • Donderdag
    09:00 - 21:00
  • Vrijdag
    09:00 - 21:00
  • Zaterdag
    09:00 - 17:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Bouwmarkt in Diemen Meer uit de keten: Praxis in Diemen

Reviews over Praxis Hoofdkantoor in Diemen

  • (4)

    Ik had voor ongeveer 3 weken terug twee kranen gekost bij praxis. Van het merk aquazuro. En thermostaatkraan en wastafelkraan. Ik ben tijdens de verbouwing de bon kwijt geraakt. En zou graag de kranen tetug willen brengen. Maar krijg te horen dat ze niks voor mij kunnen doen. Ik vind dit zeer spijtig. Dat ze mij voor 334 euro aan kranen laten zitten. Waar ik eigenlijk niks mee kan. Ik had de kranen terug willen brengen om zo wat anders uit te kunnen zoeken voor de badkamer. Maar praxis laat me gewoon met deze kranen zitten. Ik verwacht ook niet het hele aankoopbedrag terug. Maar ik had liever gezien. Dat ze zouden zeggen. Dat ik voor 250 euro wat anders had kunnen uitkiezen in de winkel. En hoop ook echt dat ze me daar tegemoet in komen.

    12 okt. 2019 09:22:56
  • (2)

    Ik heb via het online klachten formulier herhaaldelijk dezelfde melding gedaan,en hiervan keurig een bevesteging gehad van Praxis, alleen reageert er niemand, dus nu maar een brief sturen naar het hoofdkantoor. Eens kijken of daar iemand de moeite neemt om mijn klacht in behandeling te nemen.




    18 aug. 2019 10:16:08
  • (4.7)

    wacht al 10 werkdagen op mijn order moet ik nog langer wachten? U maakt reclame wachttijden 2dagen, moet ik dan noch hoger de service noteren ? ik vind dit meer als schandalig.

    14 mei. 2018 10:09:50
  • (2)

    Ik (klusser, 49 jaar),woon reeds 25 jaar in Den Bosch. Al die tijd is de Praxis de dichtstbijzijnde bouwmarkt geweest. Ik moet gedurende die 25 jaar voor duizenden euro's (eerst guldens) hebben uitgegeven bij de Praxis.
    Door toedoen van jullie filiaalmanager Marcel van de Praxis in de Maaspoort is daaraan een einde gekomen. De meeste klussers (waaronder ikzelf) denken in oplossingen. Marcel niet. Hij ziet overal problemen en wil niets maar ook niets doen om de klant (ik in dit geval) te helpen naar een oplossing.
    Wat is er gebeurd?:
    Vandaag, zondag 6 mei had ik dringend 4 zwenkwielen nodig voor een project waar ik aan werk. Op de Praxis website gezien dat Praxis Soetelieve hiervan ruim voldoende op voorraad had.
    Ik toog dus naar deze vestiginge waar ik helaas moest constateren dat de voorraadinformatie op internet verre van up-to-date was. Het vak was leeg.
    Een medewerker aldaar wist me te vertellen dat de winkel in de Maaspoort (bij uitzondering ook op zondag) open was en heeft contact opgenomen. Hier bleken nog precies 4 wielen op voorraad. Deze werden apart gelegd. Ik ben meteen daarheen gereden en de heb de wielen in ontvangst genomen.
    Ik ontdekte dat 1 van de wielen niet 100% soepel liep (iets wat voor mijn toepassing erg belangrijk is).
    Ik ben naar het vak met zwenkwielen gelopen in de hoop dat er nog een "verdwaald" wiel lag. Helaas, ook dit vak was leeg. Op een houten plankje was echter een soortgelijk wiel met 4 zelftappers vastgeschroefd zodat klanten kunnen zien welk wiel er in het bijbehorende vak zou moeten liggen. Dit wiel bleek wel soepel te draaien.
    Ik heb vriendelijk gevraagd aan een medewerker of dit wiel gewisseld kon worden met het wiel in mijn mandje. De medewerkster zei "dit zal onze manager Marcel vast niet goed vinden".
    Ik heb de situatie aan Marcel uitgelegd (dat ik via Soetelieve naar Maaspoort was gereden etc.)
    Marcel was absoluut niet bereid mij ook maar enigszins tegemoet te komen. Dit kon volgens hem absoluut niet. Ik heb zelfs voorgesteld dat ik dit met een schroevendraaier netjes voor hem op kon lossen. "Maar dan heb ik een slecht wiel op mijn display". Ik vertelde hem dat hij dit wiel weer zou kunnen vervangen als er weer voorraad zou zijn. Ook hier wilde hij niets van weten. De winkel was overigens nagenoeg verlaten, gebrek aan personeel was niet het probleem. Ik heb de andere 3 wielen vanzelfsprekend niet afgenomen en heb de winkel verlaten met het idee hier nooit meer terug te keren.

    6 mei. 2018 21:23:26
  • (2)

    Wij zijn erg vreemd behandeld nadat wij ontevreden waren met een vloer. Wij moeten nu een hele nieuwe vloer gaan kopen. We zijn erg teleurgesteld in Praxis en het spijt me, wij werken beiden op een van de 7 grootste basisscholen in Nederland en laten het iedereen weten.
    Zo ga je niet met klanten om!

    24 apr. 2018 13:24:30
  • (2)

    T duur, slechte kwaliteit, geen personeel te zien bij vragen. Ruilen met kassabon betekent dwarsliggen door daartoe geïnstrueerd personeel die dat kennelijk moeten van de baas. Een bedrijf dat beter gemeden kan worden ook omdat ze hun personeel honds behandelen door slechte betaling en onacceptabele regelgeving

    15 aug. 2017 09:57:08
  • (2)

    Gebeld met de klantenservice om een online bestelling terug te kunnen sturen. Krijg je te horen dat dit gewoon online kan, wat nergens op de website staat. Vervolgens is de order verkeerd behandeld in het systeem waardoor een retour aanvraag niet mogenlijk is. Wederom gebeld, krijg je gewoon een brutaal antwoord en wordt je behandeld alsof je dom bent.

    20 jul. 2016 19:07:47
  • (3.3)

    Heel slecht service. Klantenservice geeft herhaaldelijk fout advies en lijkt incompetent.

    17 mrt. 2016 13:21:51
  • (2)

    Waardeloos bedrijf. Echt waardeloos. Voor de zoveelste keer is een aanbieding niet leverbaar. Daarom heb ik dit bedrijf deze lage rating gegeven.

    23 jun. 2015 20:43:13
  • (2.7)

    Geen goede service en vele malen excuses, maar daar koop ik niets voor. Ik wil mijn geld terug, maar krijg totaal geen contact.

    22 apr. 2015 11:37:15
Gerelateerde bedrijven aan Praxis Hoofdkantoor

Website van Praxis Hoofdkantoor


Website url:
praxis.nl
Aanverwante rubrieken