Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Lidl Hoofdkantoor Huizen

(4.6)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Klantenservice: Toon telefoonnummer Website: Bekijk website

Adres

Havenstraat 71, 1271 AD Huizen

Vestiging: Bekijk locatie

Over Lidl Hoofdkantoor

De kleinhandel in waren van allerlei aard binnen Nederland in het bijzonder die van de food- en non food artikelen het beheren van en deelnemen in ondernemingen die in dezelfde branche binnen Nederland actief zijn

Onze bezoekers over Lidl Hoofdkantoor in Huizen

  • Telefonische bereikbaarheid
    29%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4.2
    263 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    4.3
    167 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    5.7
    135 beoordelingen
  • Totaal:
    4.6
    565 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    08:30 - 17:00
  • Dinsdag
    08:30 - 17:00
  • Woensdag
    08:30 - 17:00
  • Donderdag
    08:30 - 17:00
  • Vrijdag
    08:30 - 17:00
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Supermarkt in Huizen Meer uit de keten: Lidl in Huizen

Reviews over Lidl Hoofdkantoor in Huizen

  • (2)

    Ons klant nr. is 1161354203. Wij krijgen ten onrechte aanmaningen om een matras te betalen die op 11 augustus 2023 is betaald. Talloze mailtjes en contactformulieren gestuurd en nooit een reactie ontvangen
    .Telefoonnummers zijn onbereikbaar. Wel dat we straks een incassobureau op ons dak krijgen. Wat een schandalig rommeltje is dat bij jullie. Echt iets voor de consumentenbond,rubriek stekeligheden

    23 feb. 2024 16:39:49
  • (2)

    heel erg slechte servicedoen niet wat ze beloven

    26 jan. 2024 16:49:24
  • (2)

    echt een slecht bedrijf voor mensen met rug problemen, B.v zelf scan als je niet mag bukken moet je vooral de lidl hebben, dus voor mij de Albert hein want daar kan je nog wel de tas op kwijt, zijn al meer aan het oversteken dus de lidl gaat dat voelen als ze zo goed alles weten wat ze doen, ik kom er nooit meer en spreek meer mensen dan de winkel zelf dat noemen we mond op mond reclame, zo hou de lidl niemand meer over

    8 sep. 2023 17:37:53
  • (4)

    Heel vaak hele lange rijen, heel vaak 1e levensbehoefte vak leeg, medewerkers moeten vracht vullen ipv klanten helpen en kassa bij pakken, als er dan een kassa wordt bij geroepen duurt het gigantisch lang voor dat de medewerker komt. doe er je voordeel mee.

    2 sep. 2023 11:41:26
  • (4)

    Heb al twee klachten mails gestuurd
    Maar word totaal niet op geantwoord
    Erg slecht vind ik dat…
    7 x 6 pax cola
    Zonder prik????

    Slechte service is weer een klant verliezen…ik lees hier meer klachten, maar hoor ook in de omgeving klachten

    21 sep. 2022 05:47:53
  • (2)

    Ik heb een ligbed besteld welke door de distribiteur tot 2x toe retour naar leverancier werd teruggezonden. Op aanraden van een medewerker opnieuwe besteld en betaald en gewacht op retour geld van eerste bestelling. Helaas na 3 maanden nog steeds niet terug na elke week diverse keren te hebben gebeld. Wordt ook niet de moeite genomen om terug te bellen door deze afdeling na diverse verzoeken van mij.

    20 sep. 2022 12:02:47
  • (2.7)

    De filiaal leider scheld personeel midden in de winkel uit en perst hun tot het uiterste. Loopt erg onvriendelijk door de winkel. .....gek dat personeel daar wegloopt .

    13 sep. 2022 08:51:42
  • (2)

    Kassiere die vandaag aan de kassa zat stappeld alle boodschappen op elkaar en als je dan vraagt of ze daar volgende keer anders mee wil omgaan krijg je een grote mond!!!
    Wat een slechte service en klantonvriendelijk!!!
    Wat mij betreft kom ik nooit meer in de lidl in huizen....betaal liever meer dan dat ik daar mezelf laat afbekken door zo 'n broekie!!!

    29 jul. 2022 12:40:58
  • (2)

    De filiaalhouder is ontzettend klantonvriendelijk en behandelt de klant insinuerend:
    1. Had ik hem laatst de flessenbon gegeven, hetgeen hij stellig ontkende
    2. Onlangs trok hij de aanbieding van de broodjes in twijfel… Na een lange discussie met een lange rij als gevolg, wilde hij dit eerst nog even controleren om mij uiteindelijk in het gelijk te moeten stellen. Zó vermoeiend deze man die zijn clientèle zonder reden al bij voorbaat wantrouwt. Geen visitekaartje voor uw bedrijf!!

    19 jan. 2022 16:39:07
  • (2.7)

    Koffie apparaat online besteld en BETAALD, levering onbekend dan maar geannuleerd, en maar wachten op terug storten van het aankoopbedrag. Klantenservice geeft maar aan dat het ze het aan het uitzoeken zijn.......vraag is waar blijft mij geld !

    volgende keer toch maar BOL.COM of COOLBLUE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    14 dec. 2020 10:23:51
Gerelateerde bedrijven aan Lidl Hoofdkantoor

Website van Lidl Hoofdkantoor


Website url:
lidl.nl
Aanverwante rubrieken