Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

NS Klantenservice Utrecht

(4.1)

Onze bezoekers over NS Klantenservice in Utrecht

  • Telefonische bereikbaarheid
    22%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4
    742 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    4.1
    487 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.3
    396 beoordelingen
  • Totaal:
    4.1
    1625 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 18:00
  • Dinsdag
    09:00 - 18:00
  • Woensdag
    09:00 - 18:00
  • Donderdag
    09:00 - 18:00
  • Vrijdag
    09:00 - 18:00
  • Zaterdag
    09:00 - 18:00
  • Zondag
    09:00 - 18:00
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Vervoer in Utrecht Meer uit de keten: NS in Utrecht

Reviews over NS Klantenservice in Utrecht

  • (8)

    Prima duidelijk informayie ontvangen

    29 mei. 2019 20:08:46
  • (8)

    Ik ben correct en vriendelijk geholpen.

    10 mrt. 2019 19:40:05
  • (8)

    Ik werd snel, vriendelijk geholpen mevr. aan de telefoon wist waar ik het over had en mijn vraag werd heel eg snel behandeld en het antwoord werd snel gegeven Ik benheel erg tevreden

    21 jan. 2019 12:19:45
  • (2.7)

    Kleine treinen voor veel te veel mensen en dan laten ze ook rustig een rit vervallen in spitstijden.

    21 nov. 2018 07:02:35
  • (9.3)

    Complimenten over de vriendelijkheid, ben goed geinformeerd en zij regeld bijna alles . Superfijn

    20 nov. 2018 08:14:03
  • (8.7)

    De medewerker bij Klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen wist heel snel hoe hij mij het beste antwoord kon geven op mijn vraag. De medewerker was correct en beleefd. Het was een prettige ervaring. Ik ben heel tevreden.

    3 nov. 2018 15:44:37
  • (2)

    Ik moest lang wachten om aan de beurt te komen. Dat kan in principe gebeuren. Maar, als je klanten lang moet laten wachten aan de telefoon dan biedt je het volgende aan:
    1. Informatie over hoe lang de wachttijd zal zijn of hoeveel mensen er nog voor je staan
    2. Een aangenaam muziekje
    3. Minder herhaling van het berichtje dat het druk is. Dat is super irritant.

    Maak het wachten prettig, aangenaam.
    De NS klant verdient dat.

    Dank u voor de mogelijkheid om mijn feedback te geven.

    Vriendelijke groet.

    29 sep. 2018 11:36:23
  • (10)

    Snelle hulp en erg vriendelijk!

    4 aug. 2018 11:48:26
  • (6)

    Kreeg geen goed antwoord of ik zonder OV-kaart kan reizen. Ben het op het station gaan vragen.

    4 jun. 2018 08:53:06
  • (10)

    Prima geholpen

    3 apr. 2018 13:53:49
Gerelateerde bedrijven aan NS Klantenservice

Website van NS Klantenservice


Website url:
ns.nl
Aanverwante rubrieken