Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

KIN Netherlands BV Den Haag

(3.2)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Klantenservice: Toon telefoonnummer Website: Bekijk website

Adres

Laan van Ypenburg 66, 2497 GB Den Haag

Vestiging: Bekijk locatie
Parkeren: Bekijk locatie

Over KIN Netherlands BV

Lucardi juwelier is de grootste juweliersketen in Nederland en met een landelijke dekking altijd dichtbij. Wij gaan mee met de laatste trends op het gebied van sieraden en horloges!

Onze bezoekers over KIN Netherlands BV in Den Haag

  • Telefonische bereikbaarheid
    13%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.8
    85 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.5
    68 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.4
    60 beoordelingen
  • Totaal:
    3.2
    213 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Juwelier in Den Haag Meer uit de keten: Lucardi in Den Haag

Reviews over KIN Netherlands BV in Den Haag

  • (2)

    Wat een vreselijke service en totaal klant onvriendelijk!
    Vind echt dat het bord met tekst achter het kassablok weg moet worden gehaald!

    Ben helaas niet geholpen , had een ring voor mijn dochter gekocht op 6 juni 2018.
    Deze was na een paar weken verbogen, werd beschuldigd dat ik dat zelf heb gedaan!

    Kom er nooit meer!

    19 jul. 2018 17:21:59
  • (2)

    Vandaag gebeld met een van de medewerkers bij de klantenservice over een ring die al 2 x kapot is in nog geen 4 maanden tijd! ( al 2 keer een steentje uit). Ik werd erg onvriendelijk behandeld en mevrouw in kwestie liet me niet uitpraten.

    17 mrt. 2017 14:30:13
  • (3.3)

    4/10/16 een zilveren schakel armband met zilveren bedeltjes ingeleverd om er 3 bedeltjes aan te laten zetten. 1 bedeltje moest voor reparatie, armband + bedeltjes ingeleverd. 1 klanten bon gekregen waar niet op stond dat ik de gehele armband heb ingeleverd. e-mail gekregen dat ik alles kon ophalen. Bij het ophalen lag alleen 1 bedeltje klaar en de ingeleverde armband + bedeltjes waren kwijt. Zelfs nog beschuldigd door de verkoopster dat ik de armband nooit heb in geleverd. Deze armband heeft heel veel emotionele waarde voor mij en de bedeltjes zijn antiek. Graag met spoed een reactie en zorgen dat de armband weer terecht is. Zo niet, gaan wij hier een behoorlijk zaak van maken.

    23 okt. 2016 17:13:15
  • (4)

    Ja heeft het zin om iets daarover te schrijven? Ik wil het toch kwijt! Ik wacht netjes in Almelo op de verkoopster, ze werkt er al jaren dus ik wacht tot het privé gesprek wordt beëindigd. Ze was van slag door het gesprek, ik weet het niet. Maar ze heeft me geïrriteerd geholpen! Jammer, ik ben geschrokken weggelopen uit de winkel waarbij ze me nog na riep als verkoopster "ja wat wil je dan? die ring is je toch te groot," jij wilt gewoon die ring". Ja, ik wilde inderdaad die ring .Dan gaat het je als verkoopster niet aan waarom een klant die ring wil. Ik zei nog, nou je bent een goede verkoopster. Kortom erg jammer!

    26 nov. 2015 15:17:40
  • (2)

    Al 15 jaar lang heb ik een massief zilveren zegelring die van mijn opa is geweest. Deze zegelring heeft hij op zijn sterfbed aan mij gegeven. Ik draag de zegelring nu al 4 jaar en ben er erg blij mee. Ik wou graag een letter in de ring laten zetten. En kon hem de volgende dag ophalen. Ik was erg aan het twijfelen omdat ik die ring dag en nacht om heb. Kom ik de volgende dag in de Lucardi om de ring op te halen. Dus ik kijk goed naar de ring - zit de letter bijna links onderin het hoekje, terwijl ik expliciet gevraagd had om het precies in het midden te zetten.

    Ik heb verhaal gehaald bij degene die het gegraveerd had en die verzekerde mij dat de letter in het midden zat. ik was enorm boos en verdrietig over deze situatie. Uiteindelijk zeiden ze dat ik mijn geld mocht terug krijgen, inclusief de mislukte ring. Daarna hebben ze me de winkel uitgewimpeld. Ik ben niet te spreken over de service, en hoe mijn ring gegraveerd is. Jammer dat het zaterdag was, waardoor ik niet het hoofdkantoor kon bereiken. Maar dit is niet het laatste wat ze van me gehoord hebben.

    26 sep. 2015 15:20:01
  • (2)

    Mijn ervaring met Lucardi was erg slecht. Mijn vriendin liet gaatjes schieten in haar oor bij het filiaal in Alphen aan den Rijn. Na lang beslissen waar de oorbellen kwamen en stipjes stonden schoot de vrouw compleet naast de stip op het oor. Vervolgens moest er extra betaald worden om opnieuw te moeten schieten wat op eigen risico moest gebeuren. Werkelijk belachelijk. Je verwacht de service ook niet hoog van een zaak die zich voordoet als een juwelier, maar zo'n slechte ervaring heb ik nog nooit gehad als klant.

    11 sep. 2015 20:02:56
  • (2.7)

    Slechtere service nog nooit meegemaakt. Ik wacht al 8 weken op mijn horloge en ik als klant moet telkens contact opnemen, terwijl de medewerker mijn horloge stuk heeft gemaakt. Ook krijg ik telkens te horen dat het nog een weekje duurt, maar de weken worden alleen maar verlengd bij Lucardi !

    3 nov. 2014 16:29:49
Gerelateerde bedrijven aan KIN Netherlands BV
Aanverwante rubrieken