Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Specsavers Hoofdkantoor Huizen

(3.6)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Klantenservice: Toon telefoonnummer
Faxnummer: Toon faxnummer
Website: Bekijk website

Adres

Huizermaatweg 320322, 1276 LJ Huizen

Vestiging: Bekijk locatie

Over Specsavers Hoofdkantoor

Het oprichten van, deelnemen in- en het bestuur voeren over- en de financiering van andere vennootschappen en ondernemingen; het verlenen van diensten aan andere vennootschappen en ondernemingen; het verkrijgen, beheren, exploiteren en vervreemden van aandelen en effecten, roerende en onroerende zaken en andere vermogensbestanddelen; het verrichten van industriële, financiële en commerciële activiteiten

Onze bezoekers over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

  • Telefonische bereikbaarheid
    31%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.3
    170 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.6
    118 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.3
    94 beoordelingen
  • Totaal:
    3.6
    382 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 17:30
  • Dinsdag
    09:00 - 17:30
  • Woensdag
    09:00 - 17:30
  • Donderdag
    09:00 - 17:30
  • Vrijdag
    09:00 - 17:30
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Opticien in Huizen Meer uit de keten: Specsavers in Huizen

Reviews over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

  • (10)

    Ik kwam voor een computerbril en wilde echt verder geen gezeur over nieuwe lenzen of ingewikkeld gedoe. Dankzij enorm klantvriendelijke, professionele, geduldige behandeling zoo goed geholpen. Uiteindelijk multifocale lenzen en perfecte bril. Zeer professioneel en aardig bij het filiaal aan de zwart janstraat. Top!!! Professioneel en zeer vriendelijk personeel!

    21 jan. 2019 20:32:11
  • (4.7)

    Ben al jaren een tevreden client. Vandaag twee nieuwe brillen gehaald, maar was niet prettig door de bediening, werd amper geluisterd alles ging in een razend tempo ik was met 10 minuten al weer buiten. Het was kort en heftig en heel bits door degeen die mij hielp
    Een bril zit niet lekker maar er werd niet eens geluisterd, ja u moet nog betalen en weg was ze alweer. Ik ga daar dus niet meer naar toe, zij was totaal niet klant vriendelijk.

    18 jan. 2019 15:34:06
  • (2)

    Heb bril gekocht bij Specsavers Purmerend. Was verkeerd opgemeten. Kreeg een andere bril. Ook verkeerd opgemeten. Loop daar nu al 2 jaar mee rond. Bij oogarts geweest en die zegt de glazen zijn verkeerd ingeslepen. Lekker dan.

    18 nov. 2018 09:44:27
  • (3.3)

    Helaas wat ik niet begrijp Uw hoofdkantoor is niet bereikbaar . Het tel.nummer is steeds in gesprek, ik vind dit een kwalijke zaak, zeker als je niet tevreden bent . De boosheid neemt alleen maar toe. Dit is geen schoonheidsprijs. . Wat is de service van uw bedrijf als je binnen 2 jaar nieuwe glazen moet en bij CZ verzekert bent ? Jammer alleen maar de korting en een montuur van eigen merk en dan het neus stukje ontbreekt na een dag aan prullen wordt mij verteld al kom je 10 x terug het moet goed zijn . Alleen als dan de opticient niet aanwezig is . Moet ik het er mee doen en kan na 2 dagen weer terug en dan blijkt de meting niet goed.

    11 okt. 2017 13:45:41
  • (2)

    We zijn als bestaande klant bij de winkel in Sneek geweest, om lenzen voor mijn zoon. Die moesten ze bestellen en vervolgens bellen ze voor het maken van een afspraak. Wij, als ouders, waren niet thuis en er wordt een afspraak gemaakt met mijn zoon van dertien. Deze haalt 11.20 uur en 11.40 uur door elkaar,. We stappen om 11.30 uur de winkel binnen en krijgen te horen, dat we niet meer geholpen kunnen worden. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden. Het feit, dat ik vrij moet nemen voor mijn werk wordt simpel aan de kant gezet en heeft men geen boodschap aan. De agenda is belangrijker, dan het tevreden stellen van een vaste klant. Een minderjarige aan zijn vergissing ophangen, terwijl je deze niet deze verantwoordelijkheid mag geven. Ook hoofdkantoor verschuilt zich in deze ook achter de werkzaamheid van de agenda. Met een zeer ontevreden gevoel achterblijvende als klant van specssavers, met als gevolg, dat ik in overweging neem, om naar een andere winkel over te stappen.

    23 feb. 2017 12:31:33
  • (2.7)

    Heb 4,5 jaar geleden hoorapparaten aangeschaft. Zou gratis batterijen krijgen gedurende de 5 jaar van garantie. Toezegging gekregen van hoofdkantoor. Door hr.Swinkels in Eindhoven, werkzaam alss zzp-er , dus niet in dienst van Specsaversnteruggedraaid. Niets aan te doen. Verschillende keren toestel defect en duurde steeds zeker3 weken voordat reparatie terug was. Nu weer defect en wordt gesteld dat de kosten voor mij 150,00 euro zijn terwijl hr. swinkels zelf heeft getracht het apparaat te repareren. Krijg het zonder betaling niet terug en discussie kan pas vervolgen na zijn vakante over ca.2 of 3 weken. Gevolg. Zit nu al 2 weken met een apparaat en het zal nog wel evenduren. Garantievoorwaarden is echter 5 jaar.

    1 aug. 2016 19:02:58
  • (4)

    Het is inderdaad meer kwantiteit dan kwaliteit, ook als je al klant bent sinds 2005 en verhuisd. Ik ben naar het filiaal in Hengelo gegaan en wilde graag lenzen en kreeg er een paar op proef mee. Heb deze een week gedragen, beviel niet, dus weer terug. Oogmeting gedaan en nieuwe proef lenzen besteld. Heb daar meer dan drie weken op moeten wachten, voordat ik een telefoontje kreeg dat ze weer klaar lagen. Daar aangekomen, werd me verteld dat ik deze proef lenzen moest betalen, ongelofelijk. Met het risico dat ze weer niet goed zouden zijn, was iets met cilinderaanpassing. Chef erbij gehaald, van boven deze zei me dat ze inderdaad betaald moesten worden. Ik heb gezegd dat het een zeer slechte service was en dat ik zeer teleurgesteld was in de hele gang van zaken. Ze keek me niet eens aan, toen ze zei: "nou, da's dan jammer he".

    21 jun. 2015 18:06:51
  • (10)

    Goede service!

    30 apr. 2015 09:42:46
  • (2)

    Ik zal nooit iets bij spacsavers kopen omdat ze onzakelijk personeel hebben die hun eigen auto,s [3 stuks] in Roden pal voor de deur parkeren zo dat er geen klant kan staan.
    Kan je nog zo veel aan reclame uit geven het gaat niet werken als je het personeel niet beter begeleid.

    14 apr. 2015 10:04:15
  • (4)

    als vaste klant van 10 jaar is het nek slag als je in een andere gemeente gaat wonen en daar naar weer naar de winkel van Specsavers gaat .

    Een bril aan meet en een afspraak maakt om hem op te halen gaat het totaal de mist in. Ik belde met de betreffende winkel die vertelde dat mijn bril klaar was en ik hem kon komen halen.

    het ergste vind ik dat er totaal niet goed gecommuniceerd wordt over de gegevens van een klant zo dat elk personeelslid er van op de hoogte is en van de procedure af weet en controleert of de te naam stelling goed is opgeschreven niets van dit alles gebeurde er waren tijdens mij verblijf in die betreffende winkel nog meer ontevreden klanten aanwezig het is bedenkelijk bij mijn volgende keuze maar absoluut geen reclame en ook een vreemde gewaarwording als men onderling elkaar aankijkt met de vraag weet jij hier iets van en menig een de schouders ophaalt .

    Ik ben er zeker niet blij mee en zou de manger eens het winkelpersoneel beter moeten opleiden om onderling beter te communiceren.

    31 mrt. 2015 10:22:55
Gerelateerde bedrijven aan Specsavers Hoofdkantoor

Website van Specsavers Hoofdkantoor


Website url:
specsavers.nl
Aanverwante rubrieken