Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

TotaalBED Amersfoort

(6.2)
Faxnummer: Toon faxnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer Klantenservice: Toon telefoonnummer Klantenservice 2: Toon telefoonnummer Website: Bekijk website

Adres

Nijverheidsweg-Noord 11, 3812 PK Amersfoort

Vestiging: Bekijk locatie

Over TotaalBED

Groot- en detailhandel in woninginrichtingsartikelen.

Onze bezoekers over TotaalBED in Amersfoort

  • Telefonische bereikbaarheid
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    5.8
    4 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    6.2
    4 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    6.6
    4 beoordelingen
  • Totaal:
    6.2
    12 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    13:00 - 18:00
  • Dinsdag
    10:00 - 18:00
  • Woensdag
    10:00 - 18:00
  • Donderdag
    10:00 - 21:00
  • Vrijdag
    10:00 - 18:00
  • Zaterdag
    10:00 - 17:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Bedden en matrassen in Amersfoort Meer uit de keten: TotaalBED in Amersfoort

Reviews over TotaalBED in Amersfoort

  • (2.7)

    We hadden in het verleden een aaaaardig prijzig bed, de service was fantastisch. Toen het bed aankwam, kwamen wij en de bezorgers erachter dat alleen het hoofdbord niet de tweede trap opging, wel de eerste. Wij helemaal teleurgesteld, maar we kregen fantastisch service: ze brachten het bord terug en we kregen eentje die door de helft ging en in elkaar geklikt kon worden. Wij natuurlijk blij om de service. Er werd ook totaal niet gesproken over dat we een prijs daarvoor moesten betalen, wat eigenlijk logisch is, aangezien het gewoon onder een goede klantenservice valt. Je gaat niet opeens zeggen ja dat wordt dan 100 euro erbij terwijl je al veel hebt betaald voor het bed. Dus we wilden weer een bed gaan kopen omdat we zo blij waren met de service...

    We kwamen voor een bed met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hun bedden zijn over het algemeen best prijzig, maar dat is allemaal prima omdat wij toch gingen met het idee dat we netals de vorige keer een zeer goede service zouden krijgen.

    Degene die ons hielp: Lisa. Zij gaf echt goed advies en was zeer vriendelijk en vrolijk. Dat helpt wel bij het bedden verkoop natuurlijk. Helemaal mooi gekozen en toen kwam ze met een prijs. Zij probeerde haar uiterste best om een mooie deal te maken.

    Nadat we tekenden, ongeveer 5 minuten later herinnerden we dat het bed niet de tweede verdieping op kon van onze vorige ervaring en gaven dat aan zodat ze het konden wijzigen in hun systeem. Zij ging het bespreken met haar manager en kwam met een prijs van 100 euro bovenop het totaal prijs voor het bed LOL. Dat vonden we zeer raar, want netals de vorige keer verwachtten wij dat het dit keer ook kon zonder bijkomende kosten. We wilden de manager spreken die daarover ging, maar het zag er duidelijk naar uit dat ze geen zin had om te helpen.

    We wilden het annuleren omdat we totaal niet tevreden waren met de service, kwamen ze aan met dat we dat met het hoofdkantoor moeten bespreken omdat je bij annulering eigenlijk 30% van het bedrag moet betalen :)

    Dat was niet genoeg, kwam een op leeftijd vrouwtje erbij. Een prachtig exemplaar van een Karen :). Ging ze hard praten alsof we doof en dom waren en zei precies dezelfde onzin als haar collega, maar dan harder. Ze ging ons beschuldigen dat we het eerder moesten zeggen dat het niet zou passen. Wij ertegenin gaan dat we het pas later herinnerden en dan nog een klant kan ook mogelijk vergissen omdat die het niet precies weet. Die kan ook precies als wij de eerste keer erachter komen dat het niet past en verwachten dat ze een goede service krijgen.

    Lisa daarentegen: je bent een geweldige verkoper! Zonder haar klantvriendelijkheid zouden we niet eens vragen om een prijscalculatie laat staan akkoord gaan om het bed te kopen.

    EN: de bezorgers waren echt heel top en vriendelijk! Daar waren we wel blij mee.

    Wel jammer: ze hebben wel een bed verkocht, maar we twijfelen nu extreem erg of we er nog een keertje willen komen voor een bed.

    5 jun. 2022 12:33:33
  • (8)

    Ben op een prettige wijze behandeld, zonder opdringen. Kon er rustig nog een paar nachten over nadenken en zijn later tot een deal gekomen.

    15 mrt. 2015 12:40:20
Gerelateerde bedrijven aan TotaalBED

Website van TotaalBED


Website url:
totaalbed.nl
Aanverwante rubrieken