Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Allinq Networks B.V. Harderwijk

(5.1)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Fahrenheitstraat 27, 3846 BM Harderwijk

Vestiging: Bekijk locatie

Over Allinq Networks B.V.

1. Het aannemingsbedrijf op het gebied van de grond-, water- en wegenbouw. 2. Het aannemen en uitvoeren van kabellegwerken op het gebied van de telecommunicatie en centrale antenne inrichtingen. 3. Het adviseren, ontwerpen, aanleggen, wijzigen, onderhouden en bedrijfsvaardig opleveren van beveiligingsinstallaties en datacommunicatie netwerken en de levering van de daarbijbehorende randapparatuur in de ruimste zin des woords. 4. Het adviseren, ontwerpen, aanleggen, wijzigen, onderhouden en bedrijfsvaardig opleveren van elektrische installaties (het elektrotechnisch installateursbedrijf.)

Onze bezoekers over Allinq Networks B.V. in Harderwijk

  • Telefonische bereikbaarheid
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    5.7
    14 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    4.5
    8 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.5
    8 beoordelingen
  • Totaal:
    5.1
    30 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Kabel leggen in Harderwijk

Reviews over Allinq Networks B.V. in Harderwijk

  • (2)

    een 2 omdat geen 0 kon kiezen, maar wat een waardeloos bedrijf, de klantenservice wil niks en kan niks, er worden beloftes gemaakt maar deze komen ze niet na.

    23 feb. 2024 11:10:24
  • (2)

    Komen afspraken niet na!

    16 okt. 2023 19:12:21
  • (2)

    Sinds 18 augustus 2022 werkt mijn internet en tv niet meer.
    Na melding bij KPN kwam monteur op 23 augustus, het lag aan de glasvezelkabel, hij kon dat niet repareren maar informeert KPN netwerk. Ik zal worden benaderd door aannemer Allinq die voor KPN netwerk werkt.
    24 augustus komt firma jonker monteur om glasvezel te repareren, na 10 minuten besluit hij dat hij het alleen niet kan, moet graafmachine hebben omdat probleem in de straat ligt.
    De monteur zegt dat hij de verantwoordelijken zal inlichten en nieuwe planning zal mij worden doorgebeld.
    Ik wordt niet gebeld dus bel ik zelf met Allinq, die verbindt mij door met de onderaannemer Jonker.
    Die maakt een afspraak voor reparatie bij mij voor 31 augustus, thuis blijven tussen 12 en 17 uur.
    31 augustus komt er niemand en wordt er ook niet afgebeld.
    Op mijn eigen initiatief gebeld met KPN netwerk, die zegt dat planning klopt en zegt actie te ondernemen.
    Ik wordt doorgezet naar Allinq. Allinq kan niets voor mij doen maar zal Jonker informeren!
    Ik bel de volgende dag Jonker zelf en krijg nieuwe afspraak voor 13 september. Moet thuis blijven tussen 12 en 17 uur!
    13 september komt er weer niemand en wordt er weer niet afgebeld.
    Ik zelf bel Jonker, maar de telefoon wordt niet opgenomen. Dan bel ik Allinq, die zal Jonker direct bellen maar krijgt ook geen contact!
    Allinq zegt Jonker te informeren maar zegt niets toe. De volgende dag bel ik Jonker zelf.
    Wordt nieuwe afspraak gemaakt voor 16 september, thuis blijven tussen 12 en 17 uur!
    Er komt weer niemand en er wordt weer niet afgebeld.
    Ik ben zwaar teleurgesteld, zeer boos en zou graag willen weten hoe dit daadwerkelijk kan worden opgelost.
    Intussen een maand lang geen normale tv en internet, wordt aan het lijntje gehouden met internet en tv via een wekelijks te vernieuwen databundel via de personal hotspot op mijn telefoon.
    Intussen 5 middagen tussen 12 en 17 uur thuis moeten blijven, zonder enig resultaat. Tevens 5 uren doorgebracht aan de telefoon
    voor de communicatie, vruchteloos.

    16 sep. 2022 18:01:04
Gerelateerde bedrijven aan Allinq Networks B.V.
Aanverwante rubrieken