Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Hans van der Bijl-Fotografie Biddinghuizen

(3.6)

Onze bezoekers over Hans van der Bijl-Fotografie in Biddinghuizen

  • Telefonische bereikbaarheid
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4
    5 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3
    4 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.8
    4 beoordelingen
  • Totaal:
    3.6
    13 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Fotografie in Biddinghuizen

Reviews over Hans van der Bijl-Fotografie in Biddinghuizen

  • (2)

    Wij hebben vandaag 5 pasfoto’s laten maken bij deze fotograaf. Kosten 100 euro!!!!! Op afspraak want we gaven vtv aan wat we nodig hadden. We hadden een foto nodig van ons samen (m’n vrouw en ik) voor documenten uit Indonesië. Dit komt best precies dus we gaven vtv aan man links vrouw rechts en geschoten van vooraanzicht. Lieten zelfs nog een voorbeeld zien. Hij gaf aan dat ie precies wist hoe t moest. Stelde camera 1 in. Dit lukte niet. Dan maar camera 2. Batterij leeg. Oh ik moet hem even 5 minuten laden. Na 30!!!! Minuten kon de eerste foto gemaakt worden. 2x over ging het fout en moesten we hem corrigeren terwijl hij als professioneel fotograaf aangaf dat hij wist hoe t moest. 3e foto kon er mee door (en daar is ook alles mee gezegd). M’n vrouw is Indonesisch en had afgerekend. Buiten vroeg ze me of het normaal was om 100 euro voor 5 pasfoto’s te betalen. Toen ik terug ging voor navraag kreeg ik als antwoord: Een studio kost veel geld en ik ben 45 minuten voor u bezig geweest (30 minuten tijd voor eerste foto). Vrienden van ons die t zelfde gedaan hebben elders waren gemiddeld 30 euro kwijt voor zelfde aantal foto’s. Wij dus 100 voor 5 pasfoto’s.

    Wees gewaarschuwd!!!!

    4 jun. 2021 22:31:06
  • (8.7)

    prima service en prettig contact.ik snap de negatieve reviews niet

    7 mrt. 2018 19:34:24
  • (2.7)

    Vervelende man die zijn fouten niet herstelt. Zeer goedkope kwaliteit foto's printen.

    19 sep. 2017 20:44:29
  • (4)

    Han moest zich schamen voor zijn belabberde klantgerichtheid.
    De door hem geprinte foto's bevatten strepen van de printer en het gekochte kwalitatieve lijstje blijkt thuis van goedkoop plastic.
    Op mijn opmerking daarover bij terugkomst in de winkel, gaf hij aan dat de strepen op de foto aan mijn camera liggen! Hij neemt totaal geen verantwoordelijkheid over zijn lage kwaliteit printer. Na een lange discussie wil hij de foto's opnieuw printen, als het dan ook hetzelfde is dan ligt het aan mijn camera volgens hem. De nieuwe foto's bevatten echter nog veel meer strepen! Hij zegt het niet te zien.. logisch het is slecht verlicht in de zaak. In het licht wijs ik hem erop en geeft hij aan dat dit ook strepen zijn door mijn camera! Ik kan het eigenlijk niet geloven. Dit komt duidelijk door zijn printer. Hij zegt dat je het toch niet ziet als je ze in een lijstje doet. Ik mag de nieuwe (slechte) foto's wel houden zegt hij. Alsof hij me zo een dienst verleend, Ongehoord!
    Over de slechte kwalitatieve lijst verschuilt hij zich ineens da hij het niet meer kan herinneren.. het is al héél lang geleden zeker? En ja, je moet binnen 8 dagen ruilen! Mijn pin bonnetje geeft aan bijna 2 weken. Tjah, te laat dus.. Ik mag de grote lijst uiteindelijk nog ruilen voor een kleiner beter lijstje. De 7 euro verschil moet ik maar voor lief houden. Je hebt nu toch ook extra foto's zegt hij er nog bij...
    Op advies van mijn man ben ik naar een speciaalzaak gegaan.. voor de kwaliteit.. morgen ga ik echter weer naar de Hema om de foto's daar te laten printen. Daar heb ik de strepen namelijk nog nooit zo op de foto's gehad en ze zijn nog goedkoper ook, dan die Han van der Bijl.

    19 sep. 2017 19:53:30
Gerelateerde bedrijven aan Hans van der Bijl-Fotografie
Aanverwante rubrieken